مدیر کل روابط عمومی استانداری زنجان:

مصاحبه تلویزیونی استاندار زنجان با شبکه خبر

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۴۳۷۶
مصاحبه تلویزیونی استاندار زنجان با شبکه خبر
استاندار زنجان در برنامه "تیتر امشب" شبکه خبر گفت: روند مراجعات به مراکز درمانی چه برای نمونه گیری و چه برای بستری بخاطر ابتلا به کرونا ویروس کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در برنامه "تیتر امشب" شبکه خبر گفت: تعداد بستری های استان به ۴۵ نفر کاهش یافته است و الان ۲۸ درصد تختهای بیمارستانی ویژه کرونا اشغال شده است.

استاندار زنجان با اشاره به بازگشایی مدارس در ایام کرونا تاکید کرد: شیوه نامه های بهداشتی با جدیت اجرا می شود و ما در استان زنجان با ایجاد ۴۰۰۰ هسته همیار سلامت که بخشی از آنها در مدارس فعال خواهند بود بر نحوه اجرای دستورالعملهای بهداشتی در مدارس نظارت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه دو طرح نمونه گیری از بیماران سرپایی و سلولوزی در استان بصورت پایلوت کشوری با موفقیت اجرا شد افزود: از نظر تولید اقلام بهداشتی همچون ماسک توان تولید روزانه ۷۰۰هزار ماسک از نوع سه لایه وn95 را داریم و تمام مراحل تولید ماسک در استان انجام می شود.

مقام عالی استان یادآور شد: در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده پایه الکل و پایه آب با همکاری شرکت های دانش بنیان علاوه بر تامین نیاز استان توان صادرات به سایر استانها را نیز داریم.

استاندار زنجان همچنین از شور و شعور مردم زنجان در یوم العباس قدردانی کرد و افزود: در هشتم محرم زنجانیهای با بصیرت سنگ تمام گذاشتند با تقدیم ۱۱۰هزار بسته غذایی به ارزش ۳۳ میلیارد تومان در قالب کمک مومنانه جلوه ای دیگر از ولایتمداری را به نمایش گذاشتند.

وی تاکید کرد: همچنان باید مراقب این ویروس منحوس بود بطور دقیقی همه شیوه نامه های بهداشتی را مردم رعایت کنند.

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز