استاندار زنجان:

تصمیمات جلسات زیربنایی باید بدون تاخیر اجرا شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۴۹۴۵
تصمیمات جلسات زیربنایی باید بدون تاخیر اجرا شود
استاندار زنجان گفت: دستگاه های اجرایی موثر در استعلامات کارگروه زیربنایی باید بدون ابهام پاسخ دهند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی در کارگروه زیربنایی استان گفت: هدف جلسات تسریع در امور سرمایه گذاری و کاهش بروکراسی و همچنین اعمال نظر دقیق و کارشناسی است و در این راه دستگاهها باید بدون ابهام و شفاف پاسخ استعلامات را برای تصمیم گیری کارگروه اعلام کنند.

استاندار زنجان یکی از راههای کاهش زمان دریافت استعلام برای سرمایه گذاری را استفاده از پنجره واحد مرکز خدمات سرمایه گذاری دانست و افزود: این سامانه موجب بهبود مستمر محیط کسب و کار استان از طریق اصلاح فرایندهای بین دستگاهی در حوز سرمایه گذاری و توسعه دولت الکترونیک می شود.

مقام عالی استان افزود: مدیران دستگاه‌های مربوطه و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، طرح و برنامه‌ های خود را در راستای کاهش زمان رسیدگی به تقاضاها، استعلام‌ها و طی فرآیندها ارائه نمایند تا با برطرف کردن اشکالات به کاهش هرچه بیشتر این زمان کمک کنیم.

نماینده عالی دولت در استان، حضور گروه های کارشناسی در جلسه کارگروه زیربنایی و ارائه توضیح درباره طرح های ارائه شده و همچنین ارائه گزارش توسط مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در موضوع هماهنگی صورت گرفته در وزرات نیرو برای حل معضل کم آبی استان را در جلسه آتی این کارگروه خواستار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز