سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد؛

توسعه و تجهیز زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی برای مدیریت بیماری کووید ۱۹

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۹:۳۸
کد خبر: ۱۰۵۵۶۳۸
توسعه و تجهیز زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی برای مدیریت بیماری کووید ۱۹
دکتر مصطفی محمدی با بیان اینکه پیک جدید پیش آمده، هشدار و آماده‌باشی برای ما است تاکید کرد: همه باید با حواس جمع، مراقب باشیم و با وحدت و همدلی موجب بعدی کرونا را طوری مدیریت کنیم که حداقل عوارض و تبعات را داشته باشد .وی با بیان اینکه پیک جدید پیش آمده، هشدار و آماده‌باشی برای ما است تاکید کرد: همه باید با حواس جمع، مراقب باشیم و با وحدت و همدلی موجب بعدی کرونا را طوری مدیریت کنیم که حداقل عوارض و تبعات را داشته باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر مصطفی محمدی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی زنجان همه توان، همت و ظرفیت خود را برای مهار موج بعدی کرونا به کار گرفته، و با تدوین برنامه عملیاتی در صدد توسعه و تجهیز زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی برای مدیریت موج بیماری در فصل پاییز و زمستان است .

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان ظهر دوشنبه ۱۷ مرداد در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان که با حضور دکتر خدابخش مرادی‌نافچی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (س) استانداری برگزار شد از کاهش آمار موارد سرپایی بیماری کووید ۱۹ در استان خبر داد و ابراز داشت: آمار موارد بستری یک روند کاهش تدریجی دارد و به نظر می‌رسد در این رنج باقی بماند که با این وضعیت به زودی با پیک جدید مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه پیک جدید پیش آمده، هشدار و آماده‌باشی برای ما است تاکید کرد: همه باید با حواس جمع، مراقب باشیم و با وحدت و همدلی موجب بعدی کرونا را طوری مدیریت کنیم که حداقل عوارض و تبعات را داشته باشد .

دکتر محمدی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی زنجان همه توان، همت و ظرفیت خود را برای مهار موج بعدی کرونا به کار گرفته، و با تدوین برنامه عملیاتی در صدد توسعه و تجهیز زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی برای مدیریت موج بیماری در فصل پاییز و زمستان است، تصریح کرد: البته این کار به تنهایی از عهده دانشگاه برنمی‌آید و ضرورت دارد همه دستگاه‌های دولتی و عموم مردم، همت کنند و به کمک دانشگاه بیایند.

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تاکید براینکه همه دستگاه‌های دولتی باید برنامه عملیاتی برای حمایت از دانشگاه تدوین، و با زبان یا قلم و قدم‌های عملی و قلبی دانشگاه را پشتیبانی و حمایت کنند، یادآور شد: باید همه تلاش و کمک کنند تا دانشگاه وارد حاشیه نشود و همه فکر و توان خود را در حوزه تخصصی متمرکز کند .

وی با تقدیر از هیئت‌های مذهبی که در ایام محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شور و شعور خود را نشان دادند، از اصحاب رسانه استان نیز به جهت همراهی با دانشگاه، و پوشش خبری مناسبی که داشتند، قدردانی نمود.

1000

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز