رئیس کل دادگستری استان زنجان:

عدم نظارت دقیق بر نظام تولید کننده و مصرف کننده موجب ورود خسارت به هر دو بخش خواهد بود

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۵۸۵۰
عدم نظارت  دقیق بر نظام تولید کننده و مصرف کننده  موجب ورود خسارت به هر دو بخش خواهد بود
رییس شورای قضایی استان اظهار کرد :سازمان حمایت از تولید کنندگان باید در قیمت گذاری کالاها جانب انصاف را رعایت کند ، چرا که عدم نظارت دقیق بر نظام تولید کننده و مصرف کننده موجب ورود خسارت به هر دو بخش خواهد بود .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار مدیر عامل شرکت کیمیا الکل زنجان مستقر در ابهر، تولید کننده  الکل های طبی و صنعتی و ضد عفونی کننده  بیان کرد : افزایش تولید محصولات ضدعفونی کننده با توجه به شرایط کرونایی و نیاز جامعه به این محصول و ایجاد اشتغال 230 کارگر در این شرکت اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است .

وی با بیان اینکه از برنامه های  امسال دوره تحولی قوه قضاییه حمایت از تولید و تلاش در جهت رفع موانع تولید  می باشد ادامه داد :دستگاه قضایی پیگیری ها  و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال با قوت انجام خواهد داد .

رییس شورای قضایی استان اظهار کرد :سازمان حمایت از تولید کنندگان باید در قیمت گذاری کالاها جانب انصاف را رعایت کند ، چرا که عدم نظارت  دقیق بر نظام تولید کننده و مصرف کننده  موجب ورود خسارت به هر دو بخش خواهد بود .

صادقی نیارکی افزود : اگر بنا باشد برخوردی با شخصی صورت بگیرد نباید این برخورد منجر به تعطیلی و توقف تولید بشود که در این صورت مشکلات زیادی برای واحد های تولیدی و کارگران بوجود خواهد آمد و امروز تعداد مدیرانی که  پیگرد قضایی هستند خیلی کم و در حد صفر است و این  موضوع هم در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذار است 

در ابتدای این دیدار مدیر عامل شرکت کیمیا الکل زنجان ، گزارشی از میزان تولیدات الکلی اعم از طبی و صنعتی ارائه و به بیان مشکلات شرکت برای ادامه فعالیت پرداختند که رییس کل دادگستری استان نیز بر تلاش برای رفع مشکلات این شرکت تأکید کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز