مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان :

بیش از ۱۳ هزار شغل در بخش تعاون استان زنجان ایجاد شده است

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۱:۳۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۵۹۹۶
بیش از ۱۳ هزار شغل در بخش تعاون استان زنجان ایجاد شده است
محمدرضا یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از محل اعتبارات اشتغال روستایی طی سال‌های 97 تا 6 ماهه اول سال 99، به تعداد 27 شرکت تعاونی مبلغ 266 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که زمینه اشتغال 282 نفر را فراهم آورده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدرضا یوسفی اظهار داشت: باید از ظرفیت و پتانسیل شرکت‌های تعاونی به نحو احسن استفاده شود تا منابع خرد و اندک به سرمایه‌گذاری‌های کلان تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا 25 درصد از سهم اقتصاد کشور به بخش تعاون اختصاص یابد، افزود: در حال حاضر یک هزار و 207  تعاونی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: تعاونی‌های استان زنجان در مجموع حدود 900 هزار نفر عضو داشته که زمینه اشتغال حدود 13 هزار و 800 نفر را فراهم کرده‌اند.

یوسفی با اشاره به ارزش ریالی تعاونی‌های استان زنجان تاکید کرد: سرمایه ثبتی تعاونی ها در استان بالغ بر یک هزار و 164 میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 98 تعداد 89  شرکت تعاونی جدید با یک هزار و 300 نفر عضو و سرمایه ثبتی بالغ بر 20 میلیارد ریال تشکیل گردیده که فرصت شغلی حدود دو هزار و 735 نفر  را فراهم آورده است. در 6 ماهه اول سال جاری نیز، تعداد 32 شرکت تعاونی  با 694 نفر عضو و ایجاد 421 نفر فرصت شغلی تشکیل که نسبت به برنامه کل سال پیش، شاهد افزایش 200 درصدی هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از محل اعتبارات اشتغال روستایی طی سال‌های 97 تا 6 ماهه اول سال 99، به تعداد 27 شرکت تعاونی مبلغ 266 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که زمینه اشتغال 282 نفر را فراهم آورده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز