آمار مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس در زنجان اعلام شد:

مهدی باقری با ۱۴ هزار و ۹۶۴ رای منتخب مردم شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۲۲:۲۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۷۵۴۵
مهدی باقری با ۱۴ هزار و ۹۶۴ رای  منتخب مردم شد
در نشست خبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان و رئیس ستاد انتخابات استان، آمار مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین دومین نماینده حوزه زنجان و طارم اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، آمار تکمیلی نتایج دومین مرحله از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم را اعلام کرد.

وی با قدردانی از تلاش عوامل اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخاباتی سالم در ایام شیوع کرونا و تشکر از حضور مردم در دو شهرستان زنجان و طارم، اظهار کرد: از داوطلبانی که در این مرحله با تبلیغات و ارائه برنامه‌های خود زمینه حضور مردم را فراهم کردند، قدردانی می‌کنیم.

معاون استاندار زنجان افزود: افزود: مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های زنجان و طارم در تاریخ ۲۱ شهریورماه در ۳۱۹ شعبه شهری، روستایی و سیار برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان تصریح کرد: پس از شمارش آراء، جمع آراء ماخوذه ۲۵ هزار و ۴۴ رای بود که از این تعداد، آقای مهدی باقری ۱۴ هزار و ۹۶۴ رای را به خود اختصاص داده و منتخب مردم شدند و آقای نبی اله محمدی نیز ۸ هزار و ۱۵۸ رای کسب کردند.

مرادی نافچی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز زنجان برای اولین‌بار بر اساس موافقت ستاد انتخابات و شورای نگهبان، فرصتی به داوطلبین داد تا طرح‌ها، برنامه‌ها و ایده‌های خود را به مردم در شرایط شیوع کرونایی از طریق صدا و سیما به استحضار مردم حوزه انتخابیه خود برسانند.

وی افزود: پس از تایید دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های زنجان و طارم توسط شورای نگهبان، اعتبارنامه صادر خواهد شد و داوطلب حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی حضور خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: از همه عوامل اجرایی با ظرفیت کامل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده شد.

گفتنی است؛ در دوره اول انتخابات مجلس یازدهم که ۲ اسفند ۹۸ برگزار شد، از حوزه‌های انتخابیه زنجان و طارم، مصطفی طاهری با کسب ۵۹.۶۰۳ رای؛ ابهر، خرمدره و سلطانیه حجت‌الاسلام حسین‌ شجاعی‌علی‌آبادی با ۱۹.۴۵۴ رای، از ماه‌نشان، ایجرود، دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق نیز سیدمرتضی خاتمی با ۱۷.۷۶۳ رای و در نهایت در از حوزه خدابنده سیدالبرز حسینی با کسب ۳۰.۸۵۲ رای وارد مجلس شده بودند و مهدی باقری نیز روز جمعه با رای مردم به این جمع پیوست.

گفتنی است مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ کرسی است که از این تعداد پنج کرسی مربوط به نمایندگان استان زنجان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز