رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد؛

تولید محتواهای آموزشی تحت عنوان "خانواده شاد"

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۵۷۶۳۰
تولید محتواهای آموزشی تحت عنوان خانواده شاد
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان زنجان از تولید محتواهای ارزشمندی تحت عنوان "خانواده شاد"ازطریق کانال شاد درسطح استان زنجان، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اصغرابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان ضمن تاکید بر ایجاد فضای شاد برای خانواده ها اظهارداشت: درشرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، شبکه آموزشی دانش آموز"شاد" وسیله ارتباطی خوبی برای آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم می باشد که از طریق آن علاوه بر آموزش، می توان فرآیند پرورشی و تربیتی دانش آموزان و ایجاد بستر مناسب در فضای خانواده ها را پیگیری نمود.

وی در همین رابطه افزود: یکی از بخش های پر مخاطب این شبکه، قسمت مربوط به "اولیا و مربیان" می باشد که برنامه هایی تحت عنوان آموزش خانواده در آن پیش بینی شده است.

ابراهیمی با اشاره به اقدامات اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان در این زمینه اظهار داشت: با همکاری مدرسان آموزش خانواده در استان، به تولید محتواهای ارزشمندی تحت عنوان "خانواده شاد" اقدام نموده ایم  که از روز شنبه مورخ 99/6/22 لغایت 99/6/29 در کانال انجمن اولیا و مربیان در شبکه شاد در اختیار دانش آموزان و خانواده ها قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز