در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛

اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به سراسر استان زنجان

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۸۷۴۸
اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به سراسر استان زنجان
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید همچون سنوات گذشته در آیینی کاروان تجهیزات ورزشی مدارس با شعار "مهر با نشاط" به سراسر استان اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛کاروان تجهیزات ورزشی مدارس با شعار "مهر با نشاط"به صورت شهرستانی و با نظارت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل توسط اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی استان اجرا شد.

ذبیح اله تاراسی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت : هدف از این برنامه ایجاد شور و نشاط و پویایی در مدارس و همچنین محرومیت زدایی است .

تاراسی در ادامه افزود : تجهیز مدارس به اقلام و تجهیزات ورزشی لازمه اجرای موفق طرح های تربیت بدنی از جمله پروژه کنترل وزن و چاقی است و فعالیت های حرکتی و مهارتی دانش آموزان در مدرسه و کلاس درس تربیت بدنی ضمن تأمین سلامت جسمی و روانی آنان، مکمل آموزش  هم می تواند باشد.

تاراسی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر سه میلیارد و دویست میلیون ریال جهت خرید اقلام و تجهیزات ورزشی در سال تحصیلی جدید اختصاص یافته ، خاطرنشان کرد: تجهیزات و اقلام ورزشی جهت توزیع در مدارس استان با اولویت مدارس کم برخوردار دخترانه ارسال شده است.

شایان ذکر است در این راستا انواع توپ های ورزشی، انواع راکت ورزشی، تشک دراز نشست، میز تنیس، جعبه انعطاف پذیری، حلقه هولاهوپ، تیر دروازه فوتسال، تور دروازه و سایر اقلام ورزشی جهت استفاده درکلاس درس تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی از 14 منطقه و شهرستان به مدارس تابعه توزیع و ارسال شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز