رئیس شورای شهر زنجان:

واگذاری کارگران فضای سبز به بخش خصوصی امسال انجام نمی‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۸۷۸۹
واگذاری کارگران فضای سبز به بخش خصوصی امسال انجام نمی‌شود
عباس راشاد کارگران را قشر زحمتکش و تاثیرگذار در اداره شهر معرفی کرد و اظهار کرد: کارگران بخش بزرگی از مجموعه کاری شهرداری را تشکیل می‌دهند، از همین رو موضوع آینده کاری کارگران برای شورا بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه واگذاری بخش فضای سبز به بخش خصوصی پس از انجام پروسه‌های مربوط انجام خواهد شد، گفت: واگذاری فضای سبز به بخش خصوصی زمان‌بر است و امسال انجام نمی‌شود.

عباس راشاد کارگران را قشر زحمتکش و تاثیرگذار در اداره شهر معرفی کرد و اظهار کرد: کارگران بخش بزرگی از مجموعه کاری شهرداری را تشکیل می‌دهند، از همین رو موضوع آینده کاری کارگران برای شورا بسیار مهم است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه واگذاری بخش فضای سبز به بخش خصوصی پس از انجام پروسه‌های مربوط انجام خواهد شد، اضافه کرد: تأمین امنیت شغلی کارگران مهمترین موضوع برای شورا و شهرداری است و تا به این نتیجه نرسیم که آینده کاری آنها تامین می‌شود، اقدام به واگذاری نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت همین موضوع قطعا واگذاری امور فضای سبز به بخش خصوصی در سال جاری انجام نخواهد شد، چرا که این کار زمان‌بر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: این اطمینان خاطر را به کارگران فضای سبز می‌دهیم که تا زمان بررسی کامل صلاحیت شرکت‌های پیمانکار و اطمینان کامل از آینده کاری کارگران، واگذاری انجام نخواهد شد.

 

نظر شما