وزیر راه و شهرسازی در محل استانداری زنجان به صورت ویدئو کنفرانس :

در طی دولت تدبیر و امید ۱۸۰ کیلومتر بر آزاد راههای کشور اضافه شده است

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۹:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۹۱۵۹
در طی دولت تدبیر و امید ۱۸۰ کیلومتر بر آزاد راههای کشور اضافه شده است
وزیر راه و شهرسازی، در خصوص اجرای پروژه آزادراه زنجان به تبریز نیز گفت: به پیمانکار اخطار داده شده و در صورت توجه نکردن به اخطارهای ارائه شده ۲۵ درصد هزینه تمام شده به پروژه اضافه شده و از پیمانکار کسرخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمد اسلامی صبح سه شنبه در جلسه شورای ایمنی راه‌های کشور در محل استانداری زنجان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و منابع سازمان راهداری برای ارتقای همه جانبه حمل‌ونقل زمینی استفاده شود.

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز در اولویت برنامه‌های راه و شهرسازی است، اظهار کرد: پیش‌نویس سند راه‌های کشور امروز در کمیسیون مطرح و پس از چکش کاری به هیئت دولت ارائه می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی، گفت: توجه به ایمن سازی راه‌ها و رفع نقاط حادثه خیز باعث کاهش تصادفات در جاده‌ها می‌شود.

اسلامی با بیان اینکه فرهنگ رانندگی کردن در کشور ما ضعیف است، تاکید کرد: برای ارتقای فرهنگ رانندگی باید سرمایه گذاری کرد و ارگان‌های مربوطه اقدامات فرهنگی را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ کیلومتر در سال بزرگراه به میزان بزرگ راههای کشور افزود می‌شود، ابراز داشت: در طی دولت تدبیر و امید هم ۱۸۰ کیلومتر بر آزاد راههای کشور اضافه شده است.

وزیر راه و شهرسازی، در خصوص اجرای پروژه آزادراه زنجان به تبریز نیز گفت: به پیمانکار اخطار داده شده و در صورت توجه نکردن به اخطارهای ارائه شده ۲۵ درصد هزینه تمام شده به پروژه اضافه شده و از پیمانکار کسرخواهد شد.

اسلامی تصریح کرد: وقت خواهش و تمنا گذشته است و زمان لازم به پیمانکار برای اجرای پروژه در این طرح داده شده است.

 

 

 

 

نظر شما