استاندار زنجان:

نباید پژوهش و آموزش در استان تحت تاثیر کرونا قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۰۶۷۷
نباید پژوهش و آموزش در استان تحت تاثیر کرونا قرار گیرد
استاندار زنجان گفت: سطح کیفی دانشگاه‌های استان مطلوب است و در تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز دانشگاه‌ها هیچ مشکلی نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای هماهنگی دانشگاه‌های استان گفت: در حال حاضر مراجعه بیماران سرپایی به مراکز درمانی با شیب کندی در حال افزایش است و نیازمند عزم همگانی برای مقابله با بیماری کرونا هستیم.
استاندار زنجان برگزاری مراسم یوم‌العباس در هشتم محرم را اوج همراهی عزاداران و عاشقان حسینی دانست و افزود: آن ارادت زنجانی‌ها همچنان در محافل بزرگ و ملی بازتاب دارد و ما نیاز به این چنین وفاقی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا داریم.
مقام عالی استان تاکید کرد: سفرهای اخیر باعث افزایش آمار مبتلایان به این بیماری شد و از هفته آینده بر اساس قانون با کسانی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها اظهار داشت: روزانه ۷۰۰ هزار ماسک در استان تولید می شود که ۳۰۰هزار آن را به دانشجویان و دانش آموزان به قیمت ۹۰۰ تومان و ۳۰۰ هزار ماسک دیگر نیز به قیمت ۱۳۰۰ تومان عرضه می شود.
استاندار زنجان تقویت هرچه بیشتر رابطه صنعت و دانشگاه را برای تامین و تولید نیازمندی‌های استان ضروری دانست و تاکید کرد: نباید اجازه دهیم پژوهش و آموزش تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گیرد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد برگزاری کلاس‌های درس بصورت مجازی و حضوری باشیم.
از موارد مطرح شده در جلسه شورای هماهنگی دانشگاه‌های استان، بحث عدم تامین و عرضه نشدن داروهای بیماران خاص در داروخانه هلال احمر زنجان بود که استاندار زنجان دستور داد با رایزنی با رئیس جمعیت هلال احمر این مشکل در اسرع وقت حل شود.
نماینده عالی دولت در استان همچنین پیشنهاد کرد برای تقویت رابطه صنعت و دانشگاه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دانشگاه آزاد اسلامی برای بررسی نیازهای دانشگاه‌ها برگزار شود.
در سال تحصیلی جدید نزدیک به ۳۹ هزار دانشجو در ۹ دانشگاه دولتی و غیرانتفاعی و آزاد تحصیل خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز