در پی رصد و گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا شهرستان خدابنده اتفاق افتاد

دستگیری عامل فروش داروی تقلبی کرونا

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۴:۳۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۱۲۴۲
دستگیری عامل فروش داروی تقلبی کرونا
در پی رصد و گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا شهرستان خدابنده، مشخص گردید شخصی به هویت نامعلوم در شبکه‌های اجتماعی با ترفند فروش داروی ضد کرونا تحت عنوان داروی امام کاظم (ع) از شهروندان کلاهبرداری می‌نماید.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سرهنگ حسین غنیمتی از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به فروش داروی غیرمجاز می‌ نمود، خبر داد .

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در تشریح این خبر بیان داشت: در پی رصد و گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا شهرستان خدابنده، مشخص گردید شخصی به هویت نامعلوم  در شبکه‌های اجتماعی با ترفند فروش داروی ضد کرونا تحت عنوان داروی امام کاظم (ع) از شهروندان کلاهبرداری می‌نماید، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: با بررسی‌های فنی و تخصصی متهم به هویت معلوم در استان زنجان شناسایی، با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و مقادیر قابل توجهی داروی غیرمجاز تقلبی کشف و ضبط گردید.

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی گردید، گفت: شهروندان کلیه اقلام دارویی و بهداشتی را از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشتی تهیه و به نشان استاندارد مندرج در روی کالا توجه نمایند.

 

نظر شما