شانزدهمین جشنواره استانی شهید رجایی؛

توسط استاندار زنجان از رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان تقدیر به عمل آمد

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۱۵۲۴
توسط استاندار زنجان از رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان تقدیر 
به عمل آمد
شانزدهمین جشنواره استانی شهید رجایی در استان زنجان، با تجلیل از برگزیدگان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  در شانزدهمین جشنواره استانی شهید رجایی که باحضور دکتر فتح‌اله حقیقی استاندار زنجان و روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد، از دکتر پرویز قزلباش رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان تجلیل به عمل آمد.
استاندار زنجان در این مراسم با بیان اینکه هفته دولت و دیگر مناسبت‌ها فرصت‌های بسیارخوبی است که به فرمایش "امام راحل و مقام معظم رهبری" عمل کنیم و گزارش عملکرد واقعی به مردم ارائه بدهیم اظهار داشت: باید با ارائه گزارش عملکرد به مردم سبب رضایت‌مندی و خرسندی مردم شویم و اگر انتقاداتی هم به عملکرد وجود دارد، باز از مردم دریافت کنیم.

200
دکتر حقیقی با تاکید براینکه امروزه صحبت از نقشه راه است افزود: اگر بخواهیم درست مدیریت، هدف‌گذاری و حرکت کنیم بایستی نقشه راه داشته باشیم و این در جای خود کار ارزشمندی است. ولی حتما باید توجه کنیم روشی که براساس نقشه راه طراحی می‌کنیم هم در عمل موفق شود و هم بتوانیم نقشه راه را، در پایان کار، برای مردم آماده کنیم و براساس شاخص به مردم گزارش عملکرد ارائه دهیم.
مقام عالی استان با بیان اینکه بخشی از امتیازات دستگاه‌ها باید توسط ارباب رجوع و رسانه‌ها داده شود تا این اشخاص نیز در انتخاب دستگاه و مدیر برتر استان سهیم باشند تصریح کرد: در این جشنواره دستگاه‌های اجرایی براساس یکسری آیتم‌ها ارزیابی می‌شوند که علاوه براین آیتم‌ها، ما باید در ارزیابی‌ها، تکریم مردم را هم در نظر بگیریم و برای آنها نقشه راه ترسیم کنیم .
استاندار زنجان با بیان اینکه چه خوب است که در شروع کارها برای تکریم مردم نقشه راه ترسیم کنیم اظهار داشت: باید بدانیم که چه کار کنیم تا مردم به معنای واقعی که در "نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرمایشات ائمه اطهار، امام راحل و مقام معظم رهبری" تاکید شده است، تکریم شوند .
در پایان این مراسم از برگزیدگان دستگاه‌های اجرایی استان با اهداء لوح از سوی استاندار زنجان تقدیر به عمل آمد که در این راستا از دکتر پرویز قزلباش رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری قدردانی شد
در متن لوح تقدیر دکتر قزلباش آمده است:
جناب آقای دکتر پرویز قزلباش
رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان
در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکید دولت تدبیر و امید برای اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری، آن دستگاه در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه‌های اجرایی استانی، عنوان دستگاه برتر در گروه سلامت و رفاه اجتماعی را کسب نموده است.
بدین وسیله از تلاش‌های ارزنده جناب‌عالی و تمام مدیران و کارکنان متخصص و متعهد آن دستگاه در پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های دولت صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم .
امیداست با توکل به خداوند سبحان و سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال مزین به شعار "جهش تولید"، در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیش از پیش موفق و موید باشید.
فتح‌الله حقیقی
استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان زنجان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز