توسط هلال احمر صورت گرفت؛

کمک های زنجانی ها به مردم سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۱۶۷۶
کمک های زنجانی ها به مردم سیستان و بلوچستان
جمعیت هلال احمر، کمک های مردم نوعدوست استان زنجان را در قالب طرح "نذرآب 3" با حضور استاندار این استان به هموطنان روستای دوشینکوه شهرستان نیک شهر سیستان و بلوچستان ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان در حاشیه آیین ارسال کمک های مردمی این استان گفت: هلال احمر استان که توفق خدمت به مردم شریف روستای دوشینکوه سیستان و بلوچستان را دارد چندین خدمت را در این منطقه انجام خواهند داد.
فتح اله حقیقی افزود: یکی از این خدمات کمک های بهداشتی و درمانی است که با اعزام پزشکان در قالب کاروان سلامت تلاش می کنند مشکلات موجود در روستای دوشینکوه سیستان و بلوچستان را مرتفع کنند.
وی تاکید کرد: کمک های دیگرهلال احمر به هموطنان این منطقه در بخش معیشتی است که امروز شاهدیم بیش از 200 بسته معیشتی با کمک مردم نوعدوست استان زنجان برای ساکنان روستای دوشینکوه تهیه شده است.
استاندار زنجان، کمک به حل مشکل بهداشتی در حوزه آب آشامیدنی را از خدمات هلال احمر استان در این روستای سیستان و بلوچستان بیان کرد و افزود: علاوه بر در بخش کمک آموزشی و با توجه به بازگشایی مدارس انواع لوازم التحریر و نوشت افزار برای دانش آموزان روستای دوشینکوه تهیه شده است.
حقیقی تاکید کرد: بررسی جامعی خواهیم کرد کهدر صورت نیاز کمک های بیشتری را انجام دهیم.
وی ادامه داد: با هماهنگی های قبلی با استاندار سیستان و بلوچستان می توانیم برخی از دستگاه های اجرایی را به منطقه برای بررسی نیازها اعزام کنیم تا در صورت نیاز به کمک های بیشتر این مهم نیز به صورت ویژه تر به روستای محروم دوشینکوه انجام شود.

205

کمک های مردم استان زنجان به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال به روستای دوشینکوه ارسال شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه گفت: خداوند به هلال احمرو داوطلبان توفیق داد تا دومین مرحله از نذر آب 3 را در سالجاری در روستای دوشینکوه شهرستان نیک شهر سیستان و بلوچستان اجرا کنند.
شهرام میرزایی اظهارداشت: تیم امدادی و داوطلبان هلال احمر استان زنجان از 31 شهریور تاچهارم مهرماه امسال به منظور ارائه خدمات ارزنده در زمینه کاروان سلامت، ویزیت رایگان، توزیع دارو، اقلام معیشیتی، بهداشتی و نوشت افزار در این منطقه حضور می یابند.
وی به کاروان سلامت اشاره کرد و افزود: این کاروان با همراهی و همکاری پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان زنجان در بخش های مختلف فوق تخصص گوارش، فوق تخصص جراح ارتوپد و شانه، متخصص اطفال، داخلی، پزشک عمومی، داروساز و پزشک زنان و زایمان است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با توجه به اینکه آب آشامیدنی روستای دوشینکوه سیستان و بلوچستان دارای مشکلاتی است یکی از خیرین هلال احمر هزینه ای را برای خرید 2 دستگاه تصفیه آب صنعتی اهدا کرده اند و این دستگاه ها خریداری شده که به زودی در منطقه نصب و در اختیار مردم قرار می گیرد.
میرزایی خاطرنشان کرد: مردم نوعدوست استان زنجان همیشه همراه هموطنان آسیب دیده در سطح کشور هستند که امروز شاهدیم از طریق همین کمک ها بیش از 200 بسته کمک معیشیتی 350 بسته بهداشتی، 500 بسته لوازم التحریر و اسباب بازی، 400 بسته البسه مردانه، زنانه و بچه گانه برای هموطنان در روستای دوشینکوه شهرستان نیک شهر سیستان و بلوچستان تهیه شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این بسته ها 114 جفت کفش، 100 عدد شیرخشک، 2 دستگاه تصفیه آب صنعتی و 2 دستگاه تانکر آب پنج هزار لیتری 16 هزار و 600 عدد آب معدنی یک و نیم لیتری و دارو نیز به ارزش 500 میلیون ریال و پنج هزار عدد ماسک تهیه شده که با رسیدن به مقصد بلافاصه توزیع می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ارزش این اقلام و بسته های تهیه شده از محل کمک های مردم نوعدوست استان زنجان 5 میلیارد و 500 میلیون ریال است.
میرزایی با تاکید بر اینکه از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر نیز در منطقه حضور خواهند داشت، ادامه داد: این اعضا خدمات حمایتی- روانی و اجتماعی برای جوانان روستای دوشینکوه ارائه می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز