به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس:

آیین بهره برداری از بوستان شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان خرم دره

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۶:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۴۴۶۸
آیین بهره برداری از بوستان شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان خرم دره در هفته دفاع مقدس برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، آیین بهره برداری از بوستان سردار سلیمانی باحضور مسولین ، کاظمی معاون فرماندار ، امام جمعه حجت السلام زاهدی پور، شهردار نوری آرا، رئیس شورای شهر غلامرضا کلانتری، جانشین فرمانده سپاه سرهنگ شریفی، اعضای شورای شهر،  بوستان شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد.

غلامرضا کلانتری رئیس شورای شهر اظهار داشت: هفته دفاع مقدس رابه همه عزیزان وسروران  تبریک می گویم. کارنیکی است  که به وسیله مجموعه شورای شهر صورت گرفته.بهترین نام یعنی حاج قاسم سلیمانی را برای این بوستان نام گذاری نمودند که مقارن شده با هفته دفاع مقدس.

کلانتری افزود: اگر اکنون ما در امنیت و  آسایش هستیم به برکت خون این همه شهداست.  به برکت حاج قاسم سلیمانی است. این کم ترین کاری است که توانستیم برای شهدا انجام دهیم . وی در پایان سخنانش گفت: انشالله همه مابتونیم راه تک تک این شهدا را ادامه دهیم.

در ادامه نوری شهردار خرم دره بیان داشت: از همه عزیزان نهایت تشکر وقدر دانی را دارم که در این افتتاحیه حضور گرم دارند. امید که بتوانیم به بهترین شکل وظیفه مان را در بالاترین سطح ممکن عملیاتی کنیم. هفته دفاع مقدس را گرامی  میدارم . وظیفه داریم ادای دین واحترام به همه شهدا داشته باشیم. انشاالله کارهایمان رنگ و بوی شهدا و مکتب شهید سلیمانی را داشته باشد. این بوستان توسط امام جمعه و پدرشهید کلانتری افتتاح خواهد شد و تحویل مردم خرم دره خواهد گردید. جای تاسف است شهری بااین قدمت بااین پتانسیل در واقع فارغ از مجموعه تفریحی باشد که مردم بتوانند اوقات فراغت خودشان را پر کنند. در بحث پیاده رو سازی ۱۶ هزار متر مربع شهرداری امسال در ۱۱ نقطه شهر اجرای پیاده روسازی و سنگ فرش را با استاندارهای روز داشتیم.  این نوید را به شما عرض کنم پارک ولایت در بالای کمربندی به مساحت۱۰ هکتار به امیدخدا توسط عوامل شهرداری پیگیری لازم انجام شده.

WhatsApp Image 2020-09-26 at 19.06.36

در ادامه امام جمعه خرم دره حجت السلام زاهدی پور افزود:بنده نیز هفته دفاع مقدس را گرامی میدارم و این هفته را مخصوصا به خانواده های شهدا ایثارگران رزمندگان تبریک می گویم . ازعوامل اجرایی این بوستان که زحمت کشیدند این بوستان را به اتمام رسانند کمال تشکر و قدر دانی دارم. انشالله همه ما ادامه دهنده راه شهدا وشهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز