مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین استقبال از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان:

دانشگاه فرهنگیان مغز آینده پژوهی آموزش و پرورش است

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۵۳۵۲
دانشگاه فرهنگیان مغز آینده پژوهی آموزش و پرورش است
آیین استقبال از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان ر پردیس شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین استقبال از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که در پردیس شهید بهشتی زنجان برگزار شد با اشاره به لزوم آینده نگری و آینده پژوهی در فرایند تعلیم و تربیت، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان مغز متفکر دستگاه تعلیم و تربیت و محفل آینده‌ پژوهی آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان، این ایام را فرصت فرصت و تلنگری مناسب ذکر کرد که به ما یادآور می شود همواره در حال دفاع از آرمان ها و ارزش های علمی اجتماعی و دینی مان باشیم. به‌ نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان رفیعی با بیان این که تعلیم و تربیت ذاتا با آینده مرتبط و ثمرات آن متوجه آینده است و همچنین تغییرات، ویژگی ذاتی و برجسته نظام تربیتی است، اظهار امیدواری کرد: دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آینده و توجه به تغییرات معلمان را برای عرصه های زیستی آینده و نیازهای آن زمان آماده می سازد.

رفیعی افزود: محیط علمی گفتمان علمی لازم دارد و با توجه به اینکه معلمین در یک محیط و فضای علمی هستند، می بایست در برخورد با مسائل آموزشی رویکرد علمی داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز