کارگروه ستاد اربعین و ماه صفر؛

جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، کارگروه ستاد اربعین و ماه صفر در شهرستان طارم برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۷:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۵۳۷۵
جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، کارگروه ستاد اربعین و ماه صفر در شهرستان طارم برگزار شد
دکتر ارشد بهرامی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم، در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، کارگروه ستاد اربعین و ماه صفر، گزارشی از آخرین آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان و اقدامات انجام شده در خصوص بازگشایی مدارس و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، کارگروه ستاد اربعین و ماه صفر با حضور حاج آقا منصوری امام جمعه شهرستان طارم، مهندس صفری فرماندار و رئیس کارگروه، دکتر ارشد بهرامی رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد .
دکتر ارشد بهرامی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم، در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، کارگروه ستاد اربعین و ماه صفر، گزارشی از آخرین آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان و  اقدامات انجام شده در خصوص بازگشایی مدارس و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه کرد.
جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، کارگروه ستاد اربعین و ماه صفر با حضور حاج آقا منصوری امام جمعه شهرستان طارم، مهندس صفری فرماندار و رئیس کارگروه، مهندس جعفر مطهری رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان و سایر روسای دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان طارم برگزار شد .
در این جلسه گزارش و تصمیمات اتخاذ شده توسط فرماندار شهرستان با عناوین ذیل جمع‌بندی شد؛تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم اربعین حسینی و ماه صفر.
عدم برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همانند دهه اول ماه محرم در مراسم اربعین حسینی و ماه صفر در سطح شهرستان.
بازدید و تشدید بر نظارت اکیپ شهرستان، در خصوص استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات، بانک‌ها و فروشگاه‌های بزرگ در سطح شهرستان.
نظارت اکیپ شهرستان از نحوه توزیع ماسک وعرضه برقیمت مصوب شده در داروخانه‌ها.
مدیریت کارگران فصلی در این مقطع فصلی بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان طارم در خصوص برداشت محصول زیتون و همچنین بعلت پخش براکندگی بازارهای خرید و فروش زیتون در شهرستان.
نظارت اکیپ بهداشتی بر عرضه  موادغذایی در سفره‌خانه‌ها و تاکید بر عدم استعمال قلیان در این مکان‌ها.
اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مردم در خصوص تشخیص بیماری آنفلوآنزا و بیماری کرونا و نحوه دریافت واکسن آنفلوآنزا در بین گروه هدف جامعه توسط بهداشت.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز