مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

کرونا باعث نشود که از خدمت به ولی نعمتان غافل شویم

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۶۷۴۷
کرونا باعث نشود که از خدمت به ولی نعمتان غافل شویم
هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در هیجدهمین جلسه پیشگیری از ویروس کرونا، با اشاره به شیوع موج سوم این ویروس منحوس و افزایش انتشار آن در جامعه و ورود به فصل سرما ، بر لزوم استفاده از ماسک ورعایت فاصله گذاری اجتماعی وعمل به شیونامه ها و دستورالعمل های بهداشتی در بین کارکنان ،به ویژه مددجویان عزیز تحت حمایت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ هجدهمین جلسه کارگروه سلامت با تاکید بر پیشگیری ومقابله با ویروس منحوس کرونا ، وبرنامه ریزی برای خدمت رسانی به جامعه هدف در شرایط کنونی با حضور اعضای کارگروه به ریاست مدیرکل کمیته امداد استان زنجان برگزار شد.

هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در هیجدهمین  جلسه پیشگیری از ویروس کرونا، با اشاره به شیوع موج سوم  این ویروس منحوس  و افزایش انتشار آن در جامعه  و ورود به فصل سرما ، بر لزوم استفاده از ماسک ورعایت فاصله گذاری اجتماعی وعمل به شیونامه ها و دستورالعمل های بهداشتی  در بین کارکنان ،به ویژه مددجویان عزیز تحت حمایت تاکید کرد.

صفری با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا علاوه بر اقتصاد مردم ، روح وروان آنها را نیزمورد هدف قرارداده است افزود: تا زمان کشف واکسن این ویروس باید هنر زندگی مسالمت آمیز با آن را درزندگی فردی واجتماعی نهادینه کنیم  وبا ایجاد تغییر در سبک زندگی تهدیدهای کنونی را به فرصت های بهتر به ویژه در حوزه کاری تبدیل نماییم.

وی گسترش شیوه های نوین الکترونیکی  واستفاده از خدمات غیر حضوری را عامل بسیار مهمی در راستای کاهش مراجعات اداری  ودر نتیجه پیشگیری از ویروس منحوس کرونا  در بین جامعه هدف عنوان کردوگفت:اطلاع رسانی مناسب، صحیح وبه موقع ،ارائه آموزشهای لازم ،مشاوره های روانشناسی بصورت  تلفنی  وارتقاء روحیه امید وآرامش در جامعه ونهادینه کردن همزیستی مسالمت آمیز با ویروس کوید 19 در بین مردم از راههای اثر بخش  کاهش شیوع این بیماری می  باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان از کار گروه سلامت خواست برای بیماران خاص وصعب العلاج تحت حمایت وکارکنان در معرض خطر نسبت به واکسن آنفولانزا وتوزیع پک های بهداشتی پیشگیری  اقدامات لازم را بعمل آورند.

صفری همچنین با تاکید براینکه نباید ویروس منحوس کرونا بهانه ای برای غفلت از خدمت به ولی نعمتان شود افزود:با برنامه ریزی مناسب ورعایت دقیق پروتکل های بهداشتی می توان از این تهدید نیز برای خدمت به جامعه هدف فرصت ساخت وبا استفاده از روشهای غیر حضوری به ارائه آموزشهای لازم در حوزه های مختلف فرهنگی واشتغال اقدام کرد.

 

نظر شما