مدیر کل آموزش و پرورش زنجان خبر داد؛

سه نوبت سرانه بهداشتی به مدارس واریز شده است

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۵۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۶۶۹۰۲
سه نوبت سرانه بهداشتی به مدارس واریز شده است
ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه که به صورت ارتباط زنده اینترنتی در بستر شبکه شاد برگزار شد، گفت : مهمترین و شاید اصلی ترین حلقه اتصال کارهای اجرایی با شبکه برنامه ریزی است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جلسه مدیران مدارس استان زنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل  با محوریت بررسی مسائل مالی مدارس در بستر شبکه شاد(شبکه آموزش دانش آموز) برگزار شد.

وی با اشاره به رسیدگی  اسناد مالی مدارس تصریح کرد  : در رسیدگی به اسناد مالی طوری اقدام شود که در تا پایان سال مانده بتوانیم  جمع بندی اطلاعات را داشته باشیم و  همچنین پیگیری مسائل مالی مدارس شبانه روزی از طرف ادارات  صورت پذیرد و مدیران نیز در مواد مصرفی و غذایی شبانه روزی ها با توجه به تعداد دانش آموزان برنامه ریزی مناسب برای جلو گیری از اتلاف و هدر رفت را مدنظر داشته باشند.

رفیعی با بیان اینکه  سه نوبت سرانه بهداشتی بهمدارس واریز شده است ، اظهار داشت : تاکنون  برای هر دانش‌آموز نزدیک به ۱۲ هزار تومان به حساب مدارس در این خصوص  واریز گردیده گردید و  همچنین در راستای تهیه اقلام بهداشتی و ضد عفونی،  تفاهم نامه جهت خرید مستقیم مواد بهداشتی از شرکت های طرف قرارداد به صورت ارزان و با تخفیف های مناسب بسته شده است که مدیران مدارس با هماهنگی ادارات مربوطه خود نسبت به خرید و تهیه این مواد بهداشتی اقدامات و پیگیری های لازم را به عمل آورند.

وی همچنین با اشاره به بازدید های اخیر تیم های نظارتی اداره کل از مناطق ابراز داشت: در بسیاری از مدارس حضور دانش آموزان کمتر شده است و مدیران مدارس در تهیه مواد ضدعفونی کننده با توجه به نیاز و شرایط مدرسه اقدام نمایند و تا هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.

این مقام مسئول  همچنین تصریح کرد : امروز دیگر شرایط حضور دانش‌آموزان مشخص و تثبیت شده است از این به بعد  باید مسائل آموزشی، پرورشی و تربیتی در اولویت باشد مدیران و معلمان نسبت پیگیری امورات آموزشی،  بودجه بندی دروس،  ارزیابی مستمر دانش آموزان با توجه به شرایط دانش آموزان چه در کلاسهای حضوری و یا در شبکه شاد اقدام نمایند.

وی ادامه داد : با توجه  به راه‌اندازی دو مرکز تولید محتوا در هر منطقه ،مدیران مدارس در صورت نیاز به محتوای آموزشی از این مراکز نسبت به تهیه و توزیع محتوای آموزشی در بین دانش آموزان اهتمام نمایند .

 رفیعی همچنین با تأکید بر عدم ایجاد نگرانی مضاعف برای اولیا و دانش آموزان گفت : مدیران و  معلمان مدارس باید تمام تلاش خود را در راستای ایجاد فضایی آرام و بدون استرس جهت حضور دانش آموزان در کلاس های آنلاین و در صورت نیاز کلاس حضوری بکار گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به مشکلات  شبکه شاد گفت : مشکلات مربوط به شبکه شاد از مناطق احصا شده و به وزارت انعکاس یافته است  که امیدواریم در روزهای آتی با بروز رسانی آن مشکلات موجود  مرتفع شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین در پایان این جلسه به سوالات همکاران که از طریق شاد به صورت زنده پرسیده ‌شد، پاسخ داد .

در این حسین حسنلو جلسه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نیز نکات مهم در خصوص مسائل ، ضوابط  مالی و آیین نامه مالی مدارس  ارائه نمود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز