در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان مطرح شد:

واریز مبلغ بیش از ۱۵ میلیارد ریال بابت سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۷۹۶۰
واریز مبلغ بیش از ۱۵ میلیارد ریال بابت سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان
جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضورمدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و سایر اعضای این شورا در محل سالن جلسات شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت : باید درخصوص صدور تشویقی کارکنان طبق دستورالعمل و شیوه نامه مربوطه  اقدام شود .

در این جلسه حسین حسنلو ، معاون پشتیبانی اداره کل از پرداخت مرحله سوم سرانه بهداشتی به مدارس خبر داد و  اظهار داشت : مبلغ بیش از 15 میلیارد ریال بابت سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان واریز شد.

صیاد سلامی معاون آموزش ابتدایی اداره کل نیز ضمن ارائه گزارش مبسوطی از روند ثبت نام دانش آموزان تصریح کرد : در مجموع، ثبت نام دانش آموزان در سه پایه تحصیلی استان  ، با رشد 3.47 درصدی نسبت به سال گذشته همراه است .

رئیس اداره انجمن اولیاو مربیان نیز از برگزاری انتخابات انجمن اولیا مدارس به صورت مجازی خبر داد و افزود : امسال برای برگزاری انتخابات انجمن مدارس تا 15 آبان ماه فرصت داده شده و مشکلاتی که در بستر شاد برای برگزاری این انتخابات وجود دارد نیز به وزارت انعکاس یافته است .  

در این جلسه همچنین احمد کردلو ، رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه بزینه رود گزارشی از فعالیت ها و موفقیت های آموزش و پرورش بزینه رود در سال 1398 ارائه نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز