محمدرضا یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

کارآفرینان برتر واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان خرم دره تجلیل شدند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۸۰۰۳
کارآفرینان برتر واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان خرم دره تجلیل شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اهداء لوح و تندیس از مدیران عامل شرکت مینو و نوین پروار ایرانیان به عنوان کارآفرین برتر سال 98-97 تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدرضا یوسفی در دومین برنامه تجلیل از منتخبین سیزدهمین دوره تقدیر از کارآفرینان برتر استانی به همراه فرماندار خرمدره، رئیس اداره تعاون، کار این شهرستان، مدیر اشتغال، رئیس اداره توسعه کارآفرینی و رئیس اداره حراست اداره کل متبوع از قلندر لکی و معروفی مدیران عامل شرکت مینو و نوین پروار ایرانیان، با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره قدردانی کرد.
وی در این مراسم ضمن تشکر از زحمات کارآفرینان منتخب، عنوان کرد: بر حسب ماموریت وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، همه ساله جشنواره کارآفرینان برتر هم برای تقدیر از منتخبین دوره و همچنین معرفی آنان به عنوان الگو برای علاقمندان راه اندازی کسب‌وکار و به‌خصوص جوانان آماده به کار، برگزار می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه بر نقش کارآفرینان در رشد و توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد.
یوسفی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و ممنوعیت برگزاری گردهمایی‌ها، افزود:  شیوع ویروس کرونا برنامه‌های ما را تحت شعاع خود قرار داد و به همین دلیل ترجیح دادیم به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با حضور در محل شرکت، از نزدیک و از صمیم قلب ضمن تبریک، با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از زحمات منتخبان قدردانی کنیم.
فرماندار خرمدره نیز در این مراسم ضمن تبریک به منتخبین جشنواره کارآفرینان برتر، تصریح کرد: ما وظیفه داریم از کارآفرینان و تولیدکنندگان موفق حمایت کنیم، چراکه آنها سرمایه‌های جامعه هستند.
وی با اشاره به شرایط حال حاضر کشور، گفت:  اجرای این قبیل برنامه‌ها، امید در دل مردم  به‌خصوص جوانان را افزایش می دهد.
شایان ذکر است، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در اولین مراسم قدردانی از کارآفرینان برتر، از آقایان حمیدرضا امیرمقدمی و مهدی یوسفیه مدیران آزمایشگاه بهار زنجان و آموزشگاه زبان گویش تقدیر کرد.
در سیزدهمین دوره جشنوراه کارآفرینان برتر سال 98-97 استان زنجان در مجموع هشت نفر به‌عنوان کارآفرین برتر انتخاب شدند که سه نفر در بخش صنعت، سه نفر در بخش خدمات و دو نفر نیز در بخش کشاورزی هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز