در دیدار با جمعی از نابینایان، ناشنوایان و سالمندان:

استاندار زنجان: معلولیت توانمندی معلولان را محدود نکرده است

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۰۳۰۵
استاندار زنجان: معلولیت توانمندی معلولان را محدود نکرده است
استاندار زنجان گفت: نوع فعالیت های بهزیستی، مشارکتی است و باید از ظرفیت خیران و مردم حداکثر استفاده را برد.

به گزارش خبرگزاری؛فتح الله حقیقی در دیدار با جمعی از نابینایان، ناشنوایان و سالمندان که بمناسبت روزهای جهانی جامعه هدف بهزیستی برگزار شد گفت: برای اثبات توانمندی معلولان مثال های زیادی وجود دارد و باید تلاش کرد باورهای نادرست درباره معلولان و تشکیک درباره توانمندی آنها از بین برد.

استاندار زنجان با قدردانی از خدماتی که برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی ارائه می شود افزود: ثابت قدم بودن در مسیر زندگی، تلاش برای پرورش و شناسایی استعدادها و امید داشتن به آینده مولفه هایی هستند که معلولان باید به آنها توجه داشته باشند و جامعه و مسئولان نیز وظیفه دارند شرایط را برای بروز توانمندی این عزیزان فراهم نماید.

حقیقی ارتباط درست و صحیح  با معلولان را بویژه در ادارات استان مورد تاکید قرار داد و گفت: حفظ شخصیت و تکریم این قشر وظیفه  همه ماست و باید بدانیم جنس فعالیت بهزیستی از نوع مشارکت است که میتوانیم از ظرفیت خیران و مردم  حداکثر استفاده را برای بروز استعداد و حمایت از معلولان برد.

در این دیدار برخی از نمایندگان از جمله معلولان استان مسائل و خواسته هایی را مطرح کردند که با دستور استاندار قرار شد این موارد پیگیری شود و 5000 ماسک رایگان نیز در اختیار معلولان بویژه نابینان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم در دیدار با جمعی از نمایندگان معلولان استان، از خدمات ارائه شده بهزیستی برای جامعه هدف بویژه تامین مسکن برای خانواده های دارای بیش از 2 معلول قدردانی کرد.

در پایان این جلسه از  آقای شبیری یکی از معلولان استان که اقدام به کتابت قرآن کریم نموده بود تقدیر شد.

21816 معلول تحت پوشش بهزیستی استان هستند و 1100 نفر نیز در مراکز شبانه روزی نگهداری می شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز