در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

استاندار زنجان: مبارزه با مواد مخدر عزم همگانی را می طلبد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۰۳۸۶
استاندار زنجان: مبارزه با مواد مخدر عزم همگانی را می طلبد
استاندار زنجان گفت: در زمینه ساماندهی، نگهداری و درمان معتادان متجاهر اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در استان زنجان اقداماتی که طی دو سال گذشته صورت گرفته، بصورت همه جانبه و در هر زمینه ای بر اساس نقشه راهی که طراحی شده، اجرا شد و امروز در محدودیت های اقتصادی، زنجان جزء استان هایی است که شرایط مطلوبی دارد.

وی ایجاد پایانه صادراتی فرش کشور در زنجان را یکی از اقدامات بسیار موثر برای رونق تولید فرش استان برشمرد و تاکید کرد: علاوه برآن در صورت به بهره برداری رسیدن طرح 2خطه شدن راه آهن زنجان به قزوین و محورهای مواصلاتی که در دست اجراست، زنجان به یک مرکز بزرگ لجستیک و گردشگری تبدیل خواهد شد.

تثبیت 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای جهش تولید و ایجاد فرصت های شغلی یکی دیگر از خبرهای خوب استاندار زنجان در این جلسه بود که ادامه داد: امروز استان به خوبی در دولت معرفی شده و اگر قرار باشد استان های امن و موفق در زمینه سرمایه گذاری را نام ببرند زنجان یکی از آنهاست.

نماینده عالی دولت در استان گفت: با این اقدامات شاهد آن هستیم که چرخ اقتصاد و واحدهای تولیدی در گردش است که همین امر عاملی مهم در کاهش بِزه های اجتماعی همچون گرایش به مواد مخدر است و در مقایسه با بسیاری از استان ها تعداد معتادان متجاهر و حتی متکدیان در زنجان بسیار اندک است.

وی با دفاع از برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: فرمانداران در شهرستان ها در راستای اجرای سیاست های پیشگیری از مصرف این ماده خانمان سوز بسیار موفق عمل کرده اند و تأخیر در اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر مشکلات بزرگی ایجاد خواهد کرد و لازم است از همت و عزم همگانی برای مقابله با مواد مخدر بهره برد.

در این جلسه لوح تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بخاطر اقدامات صورت گرفته در حوزه ساماندهی، نگهداری و درمان معتادان متجاهر به استاندار زنجان اهداء شد.

همچنین از معاون سیاسی و امنیتی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و فرمانداران در راستای اجرای سیاست ها و برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر با اهداء لوح قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز