در راستای ارائه ۱۰۰ درصدی خدمات به صورت غیر حضوری:

سامانه موبایلی جامع خدمات غیر حضوری صنعت برق ایران راه اندازی شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۱۱۳۹
سامانه موبایلی جامع خدمات غیر حضوری صنعت برق ایران راه اندازی شد
در راستای حذف مراجعات حضوری مردم به اداره های برق در سراسر کشور، صنعت برق ایران اقدام به ایجاد اپلیکیشنی برای ارائه خدمات برق به مردم به صورت غیرحضوری نموده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در راستای حذف مراجعات حضوری مردم به اداره های برق در سراسر کشور، صنعت برق ایران اقدام به ایجاد اپلیکیشنی برای ارائه خدمات برق به مردم به صورت غیرحضوری نموده است .
به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان،پیش از این با هدف ارائه 100 درصدی خدمات به صورت غیر حضوری، سامانه برق زنجان (سبز) در همین بستر، مورد استفاده 20 هزار مشترک زنجانی بوده ، که با ارتقا این سامانه ، تمام مشترکین برق ایران در سطح کشور با نصب اپلیکیشن ، میتوانند از 40 خدمت غیر حضوری ارائه شده ، بهره مند شوند.
تمامی خدمات مورد نیاز مشترکین برق از جمله مشاهده و پرداخت قبض، اطلاعات طرح برق امید و دریافت سایر خدمات غیر حضوری برق از طریق این  اپلیکیشن امکان پذیر است.همچنین مشترکین میتوانند در راستای استفاده از طرح برق امید، از وضعیت مصرف خود و قرارگیری در کدام گروه  کم مصرف ، خوش مصرف و پر مصرف مطلع شوند.
مشترکین برق استان زنجان به منظور دریافت ده ها خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق، میتوانند با مراجعه به کافه بازار و یا لینک bargh-omid.ir اقدام به دریافت اپلیکیشن موبایلی نمایند و با نصب بر روی تلفن همراه هوشمند خود، از خدمات ارائه شده، بهره گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز