با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان صورت گرفت:

بازدید از نحوه تولید محتوای الکترونیکی آموزشی مدارس استثنایی

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۱۷۳۵
بازدید از نحوه تولید محتوای الکترونیکی آموزشی مدارس استثنایی
رفیعی در این بازدید ضمن بیان اهمیت تولید محتوا مختص دانش آموزان با نیاز های ویژه، از همکاری تمامی معلمان و دبیران و کادر آموزشی در راستای تولید هر چه بهتر محتوای الکترونیکی برای این دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به منظور نظارت بر روند تولید محتوای الکترونیکی مدارس استثنایی استان، مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدرسه شهید انجم شعاع بازدید کرد.

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه محمدی رئیس اداره حراست و باغبانی رئیس اداره استثنایی، به منظور نظارت بر روند تولید محتوای الکترونیکی مدارس استثنایی از استودیو ضبط فیلم های آموزشی واقع در مدرسه شهید انجم شعاع ناحیه 2 زنجان بازدید به عمل آورد.

رفیعی در این بازدید ضمن بیان اهمیت تولید محتوا مختص دانش آموزان با نیاز های ویژه، از همکاری تمامی معلمان و دبیران و کادر آموزشی در راستای تولید هر چه بهتر محتوای الکترونیکی برای این دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد.

باغبانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در این بازدید گفت: محتوای آموزش مجازی، به صورت فایل‌های تصویری و صوتی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تولید می شود.

وی افزود: تولید این محتوای آموزشی توسط معلمان و مربیان مدارس استثنایی در استودیو طراحی شده در مدرسه شهید انجم شعاع زنجان و به صورت متمرکز انجام می شود.با تولید این محتوا دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در روزهای تعطیلی مدارس بیش از پیش از برنامه های تلویزیونی و آموزش‌های مجازی استفاده می‌کنند.

باغبانی افزود: محتواهای آموزشی هر یک از این بسته‌های الکترونیکی بر حسب نیاز و به نوع معلولیت دانش‌آموزان استثنایی طراحی شده و معلمان مدارس استثنایی استان زنجان به ‌صورت فایل پی دی اف و فیلم در سامانه جامع آموزش مجازی این مطالب را با دانش‌آموزان کار می‌کنند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه سازمان استثنایی، تهیه 30 درصد محتوای کتب درسی به پایان رسیده و35 درصد بعدی در حال تولید است.این محتوا در ۷ گروه کودکان با نیاز‌های ویژه از آسیب دیده ی ذهنی، شنوایی ، بینایی، رفتاری هیجانی ،طیف اوتیسم چند معلولیتی و مشکلات ویژه یادگیری تولید می‌شود.

 

 

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز