مدیرکل کتابخانه های عمومی زنجان:

کتابخانه مشارکتی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان آغاز به کار کرد

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۲۲۷۷
کتابخانه مشارکتی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان آغاز به کار کرد
کتابخانه مشارکتی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان به عنوان بیستمین کتابخانه مشارکتی استان زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ آیین بهره برداری از کتابخانه مشارکتی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان، با حضور امیرعلی نیک بخش، مدیرکل کتابخانه های عمومی زنجان؛ پیام عمادی، معاون آموزشی و پژوهشی موسسه عالی روزبه زنجان؛ ایرج صادقی، معاون امور کتابخانه ها و همکاری ها؛ قاسم موحدیان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان؛ سیدحسین محمدی، رئیس اداره امور همکاری های اداره کل و جمعی از کارشناسان در اتاق جلسات موسسه آموزش عالی روزبه برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه این کتابخانه هفدهمین کتابخانه مشارکتی در شهرستان زنجان است، عنوان کرد: کتابخانه مشارکتی موسسه آموزش عالی روزبه از نظر فیزیکی و تجهیزات کتابخانه ای در شرایط مطلوبی قرار دارد و افتخار داریم که از این پس به صورت مشارکتی با نهاد کتابخانه های عمومی کشور همکاری خواهد داشت.

وی از افزایش تعداد کتابخانه‌های عمومی استان به ۹۸ باب خبر داد و گفت: کتابخانه عمومی مشارکتی موسسه آموزش عالی روزبه بیستمین کتابخانه مشارکتی استان و هفدهمین کتابخانه مشارکتی شهرستان است. با توجه به ضرورت نظامند کردن فعالیت های کتابداری در کتابخانه های عمومی، برای این مجموعه نرم افزار کتابداری ارسال خواهیم کرد.

پیام عمادی، معاون آموزشی و پژوهشی موسسه عالی روزبه زنجان در این مراسم بیان کرد: کتابخانه های عمومی نقش مهمی در ترویج کتابخوانی و تسهیل دسترسی به منابع اطلاعاتی و فناوری اطلاعات دارند.

معاون آموزشی و پژوهشی موسسه عالی روزبه زنجان هدف از راه اندازی این کتابخانه را خدمات رسانی به دانشجویان و عموم مردم، بالاخص در منطقه شهرک پونک و گلشهر دانست و افزود: منطقه پونک و گلشهر یکی از مناطق پرتردد زنجان است که همواره نقش مهمی در توسعه اقتصادی و فرهنگی منطقه داشته است.

در پایان این مراسم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان از کتابخانه موسسه آموزش عالی روزبه بازدید کرد.

گفتنی است، این کتابخانه در موسسه آموزش عالی روزبه زنجان، در خیابان صایینی شهرک پونک آماده ارائه خدمات به مراجعان در گروه های مختلف سنی است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز