معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان:

اختصاص بیش از ۴ میلیارد تومان برای خرید ماسه و نمک راهداری زمستانی در زنجان

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۲۲۸۷
اختصاص بیش از ۴ میلیارد تومان برای خرید ماسه و نمک راهداری زمستانی در زنجان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان از اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان برای خرید ماسه و نمک برای راهداری زمستانی در استان زنجان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جواد یوسفی اظهار داشت: از آبان ماه فعالیت رسمی راهدارخانه‌ها در مناطق کوهستانی استان زنجان به ویژه شهرستان طارم آغاز می‌شود.
وی از استقرار کشیک‌ها در برخی محورهای کوهستانی استان خبرداد و گفت: در حال حاضر به دلیل وقوع سیلاب و بارش باران عملیات جلوگیری از وقوع سیل به صورت ماموریتی انجام می‌شود.
این مسئول از به کارگیری  250 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین برای راهداری زمستانی خبرداد و گفت: حدود 50 دستگاه نیز به صورت اجاره‌ای در راهداری زمستانی به کارگیری می‌شود.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: 500 نفر پرسنل برای راهداری زمستانی در استان زنجان پیش‌بینی شده است که 260 نفر نیز به صورت کارگری و شرکتی مشغول به فعالیت می‌شوند.
یوسفی با اشاره به ضرورت تعمیر و خرید قطعات برای برخی ماشین‌آلات راهداری، بیان داشت: قیمت بالای تعمیرات و قطعات مشکل اصلی در این زمینه محسوب می‌شود اما تلاش می‌شود در حد وسع استان این تعمیرات انجام شود.
وی از اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان برای خرید ماسه و نمک برای راهداری زمستانی خبرداد و گفت: بیش از 2 هزار تن نمک در راهدارخانه‌های استان توزیع می‌شود.
این مسئول عمر متوسط ناوگان راهداری استان را بالای 20 سال عنوان کرد و گفت: عمر متوسط ماشین‌آلات سنگین راهداری بیشتر از ناوگان سبک است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز