معاون استاندار زنجان:

۷۰ درصد تخت های بیمارستانی در زنجان مختص بیماران کرونایی است

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۳۳۵۷
۷۰ درصد تخت های بیمارستانی در زنجان مختص بیماران کرونایی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه ۷۰ درصد از ۲ هزار تخت بیمارستان استان زنجان مختص بیماران کرونایی است، گفت: محدودیت‌ها به تمام اصناف ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه ستاد کرونا در محل فرمانداری ابهر، با بیان اینکه استان زنجان در خصوص بیماری کرونا همچنان قرمز است، گفت: ابتلا به کرونا امروز خانوادگی شده است.

وی اظهار کرد: این بیماری امروز خانواده‌ها را گرفتار خود کرده، بنابراین مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه ۷۰ درصد از ۲ هزار تخت بیمارستان استان زنجان مختص بیماران کرونایی است، گفت: محدودیت‌ها به تمام اصناف ابلاغ شده و موظف به انجام این کار است.

نافچی با بیان اینکه زدن ماسک توسط مردم باید تقویت شود، تاکید کرد: توجه جدی به این امر تنها افزایش سلامتی مردم و از بین بردن بیماری کرونا است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها دوباره در استان زنجان به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است، گفت: اگر واحدهای صنفی و خدماتی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند واحد مربوطه تذکر و اخطار دریافت کرده و با دستور قضایی پلمب می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه کرونا شوخی بردار نیست، تصریح کرد: کرونا سلامتی مردم را مورد هدف خود قرار داده، بنابراین مردم حقوق شهروندی را رعایت کنند.

نافچی افزود: طی مهرماه سالجاری تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها کرونا در استان افزایش داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز