با حضور وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانسی:

مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح برق امید

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۷۶۲۶۳
مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح برق امید
مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح برق امید با حضور وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح برق امید با حضور وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.
این مراسم با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمد حسن متولی زاده  مدیرعامل توانیر، همایون حائری معاونت برق و انرژی وزارت نیرو و کلیه مدیران عامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران روابط عمومی شرکت های توزیع برق کشور، به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.
وزیر نیرو در خصوص آغاز طرح برق امید تصریح کرد: هدف اصلی طرف برق امید، اصلاح الگوی مصرف است و وزارت نیرو بنا دارد که در ابعاد مختلف وضعیت مصرف انرژی را به سمت بهتر شدن سوق دهد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از این بخش هایی که باید به سمت اصلاح حرکت کند، بخش خانگی است و از آنجایی که عمدتا تمام بخش ها، روز خود را از خانه شروع می کنند، هر اصلاحی در مصرف آب و برق از واحد خانواده می تواند موجب تاثیر سایر بخش ها از این اصلاح شود.
وی افزود: با اجرای این طرح، از طریق تشویق مشترکان خانگی کم مصرف، در تلاشیم که با پایه ریزی فرهنگ صحیح مصرف برق، مشترکان خوش مصرف و پرمصرف  را به گروه های پایین تر هدایت کنیم .
به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در ادامه رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع شرکت توانیر با ارائه گزارش مشترکان برق ابراز داشت: : بر آوردی که همکاران من از عملکرد مشترکان داشتند، از حدود 29 میلیون مشترک خانگی 8.4 میلیون مشترک در مناطق مختلف کشور جزو دسته کم مصرف ها هستند و تا زمانی که به حد مشخص و تعریف شده پایبند باشند، قبض صادر شده برای آن ها صفر خواهد بود.
در بخشی از این جلسه علیرضا علیزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان و عضو کمیته راهبری طرح برق امید در کشور به ارائه گزارش پرداخته و اشاره کرد: این شرکت مذاکرات لازم را با مسئولین استانی ، مدیران فرهنگی و خبرنگاران به منظور معرفی طرح یاد شده برگزار کرده و در جهت ارائه تسهیلات به مشترکین پر مصرف به منظور خرید تجهیزات با راندمان بالا و نصب پنل های خورشیدی جلسات متعددی را با نمایندگان بانک های عامل ترتیب داده است.
در پایان علیزاده تاکید کرد: اطلاع رسانی گسترده ای به منظور آگاهی مردم از طرح برق امید توسط روابط عمومی این شرکت از طریق پوشش خبری ، اطلاع رسانی در فضای مجازی، نصب بنر های محیطی، همزمان با سراسر کشور انجام شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز