جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در زنجان دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۶۸۸۵
کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در زنجان دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی از شهروندان کرده بود توسط ماموران پلیس آگاهی ابهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی از شهروندان کرده بود توسط ماموران پلیس آگاهی ابهر خبر داد.  ایرج خانی‌پور: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر با دریافت شکایت چهار نفر از شهروندان ابهری مبنی بر کلاهبرداری، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داد..

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد فردی سال گذشته با وعده سرمایه‌گذاری در بازار مسکن و پیش فروش واحدهای مسکونی 50 میلیارد ریالی از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر با پیگیری‌های گسترده، تلاش ویژه و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، سرنخ‌هایی از حضور و اختفای متهم در «تهران» به دست آوردند و با اخذ نیابت قضایی برای دستگیری وی اقدام کردند.

 خانی‌پور از اجرای عملیات ضربتی و منسجم و دستگیری این کلاهبردار حین فرار از کشور خبر داد و گفت: متهم در بازجویی‌ها و پس از مشاهده ادله و مستندات غیرقابل انکار پلیس، به کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی اعتراف کرد.

 جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی پس از تکمیل پرونده، به عموم شهروندان، توصیه کرد: برای هر گونه سرمایه‌‌گذاری از مبادی قانونی اقدام کنید و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز