استاندار زنجان:

اساس گفتگوهای دولت و بخش خصوصی در استان، نقشه راه تجارت خارجی باشد

۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۴:۵۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۷۷۸۷۰
اساس گفتگوهای دولت و بخش خصوصی در استان، نقشه راه تجارت خارجی باشد
استاندار زنجان گفت: همه باید کمک کنیم تا نقشه راه تدوین شده در خصوص تجارت خارجی استان اجرا شود چون که اجرای این نقشه بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به ضرورت تسهیلگری دستگاه های اجرایی برای پیشبرد امور تاکید کرد و افزود: اگر موانعی بر سر راه اجرای نقشه راه استان وجود دارد لازم است همه دستگاه ها کمک کنند تا مسائل حل شود.

وی با بیان اینکه اجرای سند تجارت خارجی استان نباید رها شود، اظهار داشت: درست است که شیوع کرونا، صادرات و واردات و اقدامات این حوزه را تحت تاثیر قرار داده ولی باید در نظر داشته باشیم کرونا دائمی نخواهد بود بلکه الان باید اهداف سند تجارت خارجی استان را با شرایط کرونایی جلو بیریم چرا که در همین شرایط هم می شود کارهایی را انجام داد.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید محور و اساس گفت و گوهای دولت و بخش خصوصی در استان، نقشه راه تجارت خارجی باشد، گفت: الگوی بخش خصوصی نیز در استان باید همین سند باشد.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر خود با وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: در این دیدار گشایش های خوبی درخصوص حل برخی مسائل مربوط به حوزه صنعت و معدن استان ایجاد شد که یکی از آن ها کسب مجوز واردات از محل موقت بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعطیلی دفتر وزارت امور خارجه در استان اشاره کرد و گفت: این دفتر از سوی وزارتخانه تعطیل شد و ما آن را تعطیل نکردیم و اگر نیاز باشد پیگیر فعالیت دوباره آن می شویم.

استاندار زنجان در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در این شرایط، کوچکترین اختلاف و اشکال، گناه است، گفت: هنر بزرگ مدیران این است که همراهی و کمک کنند تا اتفاقات خوبی بیفتد، چرا که تحقق چنین امری به نفع همه خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز