مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

با هدف رفع موانع ومشکلات گازرسانی؛ مدیرعامل گاز زنجان با پیمانکاران پروژه های اجرایی دیدار کرد

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۸۱۲۲
با هدف رفع موانع ومشکلات گازرسانی؛ مدیرعامل گاز زنجان با پیمانکاران پروژه های اجرایی دیدار کرد
مدیرعامل گاز زنجان به منظور افزایش سطح تعامل دو سویه و آگاهی از مسایل و مشکلات پیمانکاران اجرایی با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ موسی احمدلو گفت: برای برقراری ارتباط مؤثر و شفاف بین پیمانکاران و شرکت گاز استان زنجان، این جلسه تشکیل شده است تا مسائل و مشکلات بصورت حضوری مطرح و راهکارهای عملی برای حل مسائل شناسایی شود.

وی؛ پیمانکاران و نیروهای زیر مجموعه آنان را قشری زحمت کش و ریسک پذیر معرفی و از ایشان به عنوان بازوان اجرایی گاز زنجان یاد کرد و گفت: به منظور حمایت حداکثری از پیمانکاران، فرآیندهای داخلی در شرکت گاز استان باید به گونه ای صورت گیرد که این عزیزان در چارچوب قانون و مقررات بتوانند در حداقل زمان ممکن مطالبات و حقوق خود را دریافت نمایند.

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ وی خاطر نشان کرد: رابطه کارفرما و پیمانکار یک رابطه دو طرفه است که می بایست با رعایت ضوابط و قوانین و اصول حرفه ای کار به تعامل مناسب و پویا تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه از پیمانکاران حاضر در جلسه خواست نقطه نظرات خود را به صورت صریح و شفاف بیان کنند تا ضمن شناسایی نقاط ضعف، بتوان راهکارهایی برای رفع آنان و روان سازی فرآیندهای مرتبط پیدا کرد.

مهندس احمدلو تصریح کرد: برای رفع مشکلات و تامین خواسته های شما عزیزان؛ این شرکت از هیچ کوششی دریغ نکرده است و درحد امکان سعی کرده ایم شرایط مناسبی را بر اساس قوانین و مقررات حاکم فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات موجود را باید دوطرفه حل کرد؛ بر اهمیت و تاثیر بی بدیل مشکلات عمده ای چون تحریم ها و افزایش روز افزون قیمت دلار و ارز بر مدیریت اجرای پروژه ها؛ تاکید کرد و از پیمانکاران خواست: با دستگاه های اجرایی همچون سازمان مدیریت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی رایزنی های لازم صورت گیرد تا با اصلاح برخی مقررات و پیدا کردن راهکار قانونی بتوان از عهده این مشکلات برآمد.

مدیرعامل شرکت گاز استانزنجان شفاف سازی در پیمانها، پیگیری و توجه به بحث 5 درصدی بیمه در مفاصا حساب و عدم بلوکه شدن نقدینگی پیمانکاران، رفع به موقع مشکل معارضین، تامین و ارائه کامل و به موقع کالاهای مورد نیاز پیمانکاران از انبار، پیگری لازم و تسریع پیمانکاران در تکمیل و ارائه اسناد به امور مالی جهت پرداخت صورتحسابها را از جمله راهکارهای اجرایی در کاستن مشکلات پیمانکاران عنوان کرد.

درادامه این دیدار، پیمانکاران پروژه های اجرایی به بیان مشکلات، انتظارات و مسائل حوزه کاری خود پرداخته و طرفین درخصوص موضوعات مربوطه به بحث و گفتگو پرداختند..

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز