ضمن تبریک آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی موعود عج:

با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان شعبه ۱۰ تجدید نظر افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۸۳۸۶
با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان شعبه ۱۰ تجدید نظر افتتاح شد
رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد : عملکرد و وضعیت دادگاههای تجدید نظر استان زنجان به لحاظ تخصصی بودن و عدم عقب ماندگی در رسیدگی به پرونده ها خوب می باشد ، بنا براین با فعال کردن این شعبه در حقیقت کمک به سایر شعب تجدید نظر استان می باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آئین افتتاح شعبه 10 تجدید نظر استان،  ضمن تبریک آغاز ولایت و امامت  حضرت مهدی موعود عج گفت :با توجه به اینکه در دادگاههای تجدید نظر  با مشکلات افزایش ورودی پرونده  مواجه بودیم که با افتتاح شعبه 10 تجدید نظر شاهد تسریع در رسیدگی و کاهش زمان خواهیم بود. 

وی با بیان اینکه با حذف 4  دادسرای حوزه های قضائی سلطانیه ، ایجرود ، طارم و ماهنشان عملا پرونده های این حوزه های برای رسیدگی به مرکز استان ارسال می شود که تراکم کاری و  افزایش ورودی پرونده دادگاههای تجدید نظر استان از این حیث می باشد. 

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد : عملکرد و وضعیت دادگاههای تجدید نظر استان زنجان به لحاظ تخصصی بودن و عدم عقب ماندگی  در رسیدگی به پرونده ها خوب می باشد ، بنا براین با فعال کردن این شعبه در حقیقت کمک به سایر شعب تجدید نظر استان  می باشد .

حجت الاسلام صادقی نیارکی با تأکید بر اینکه دقت در رسیدگی  به پرونده ها  در شعب تجدید نظر کمک به اجرای  عدالت است ادامه داد :انتظار ما از شعب تجدید نظر استان این است که ضمن تسریع در رسیدگی ها ،  دقت را مورد توجه قرار دهند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز