استاندار زنجان در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان:

سند پدافند غیرعامل، الفبای موضوعات پدافندی است

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۸۹۱۱
سند پدافند غیرعامل، الفبای موضوعات پدافندی است
استاندار زنجان گفت: مدیران لایق حوزه امنیتی و انتظامی استان موجب شدند زنجان بعنوان استان برتر در حوزه پدافند غیرعامل انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان گفت: در حوزه پدافند غیرعامل با تدوین سند توانستیم به مصون سازی درونی بیشتر توجه کنیم و به نوعی الفبای پدافند غیر عامل را در استان ساری و جاری کردیم.
وی یکی از کار‌ ویژه‌های حوزه پدافند غیرعامل را توجه به وضعیت استقرار اماکن حساس در شهرها عنوان کرد و افزود: در تدوین سند پدافند غیرعامل، آمایش سرزمین مورد توجه قرار گرفت و طرح جامع شهری استان نیز برای تصویب در مراحل پایانی قرار دارد که در آن بر اساس علوم پدافندی، موارد طراحی شده است.
مقام عالی استان گفت: مسئولان استانی در برابر تهدیدات دشمن آگاه و بروز هستند و ما براساس پیچیدگی‌هایی که نقشه های دشمن دارد نیز بر همان اساس در مقابل تهدیدات عکس العمل نشان می دهیم تا استان در حالت پایدار قرار گیرد.
استاندار زنجان با اشاره به برنامه های صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل افزود: برگزاری 55 هزار نفر روز ساعت دوره های آموزشی در زمینه مبانی تخصصی زیستی، سایبری و مردم محور، راه اندازی انجمن علمی پدافند غیر عامل در استان، تهیه بانک اطلاعاتی برای رابطین و دبیران پدافند غیر عامل، برگزاری رزمایش و مانور در مراکز حساس و برگزاری 57 جلسه ستاد کرونای استان از مهمترین برنامه های این حوزه در استان زنجان بوده است.
نماینده عالی دولت در استان همچنین با اشاره به تدوین و ابلاغ سند طرح جامع استان از پیشرفت بیش از 60 درصدی تدوین سند طرح جامع شهری خبر داد.
صبح امروز بصورت ارتباط تصویری در وزارت کشور و با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، سرلشگر باقری رئیس ستاد مشترک نیورهای مسلح و سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، شورای پدافند غیر عامل استان زنجان بعنوان شورای نمونه در کشور معرفی و از استاندار زنجان با اهداء لوح قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز