معاون استاندار زنجان:

باغ موزه دفاع مقدس بستری مناسب برای صیانت و تبیین ارزش‌های این دوران است

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۸۹۱۷
باغ موزه دفاع مقدس بستری مناسب برای صیانت و تبیین ارزش‌های این دوران است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: ایجاد باغ موزه دفاع مقدس، فرصت خوب و مناسبی برای معرفی، صیانت و تبیین ارزش‌های این دوران طلایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی روز سه شنبه در جلسه تعیین تکلیف زیرساخت مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس که در استانداری زنجان برگزار شد، افزود: راه اندازی باغ موزه‌ دفاع‌مقدس در استان های مختلف کشور در واقع تلاشی برای انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید است.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، نشان از رشادت، بزرگمردی، پایداری و استقامت رزمندگان اسلام و ملت ایران در مقابل دشمنان به ویژه استکبار جهانی است، اظهار داشت: این فرهنگ، نگاه و ارزش، نه فقط بیان بلکه باید به نمایش گذاشته شود.  

مرادی افزود: در حال حاضر باغ موزه دفاع مقدس زنجان از پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی برخوردار است و با توجه به تلاش های صورت گرفته، رویکرد این است که این مرکز فرهنگی همزمان با برگزاری کنگره ملی گرامیداشت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

وی با تاکید براینکه از دستگاهای ذیربط استان (شرکت برق، آب و مخابرات)  و همچنین شهرداری و سازمان مدیریت برنامه ریزی، انتظار می رود دستگاه متولی را در بهره برداری به موقع از این باغ موزه دفاع مقدس، یاری و حمایت کنند، تصریح کرد: در هر حال، باید زیرساخت های باغ موزه دفاع مقدس، فراهم شود و تلاش ها نباید فقط به صورت نامه نگاری باشد بلکه باید از مراکز مربوطه به طور حضوری پی گیر اخذ مجوزها در راستای همکاری و مساعدت ها بود.   

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان نیز گفت: تلاش این است که عملیات اجرایی فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس در این استان به پایان رسیده و سال آینده همزمان با کنگره ملی سه هزار و ۵۳۵ شهید زنجان، مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.  

مسیح الله سلطانی افزود: باغ موزه دفاع مقدس به عنوان یک مرکز فرهنگی بسیار ارزشمند در واقع یکی از کارهای بر زمین مانده این استان است که باید با یاری و حمایت دستگاه های ذیربط، مشکلات بر سر راه آن برطرف شود.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز