معاون استاندار زنجان:

تقویت اطلاع رسانی بیماری کرونا در خرم دره ضروری است

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۸۹۲۵
تقویت اطلاع رسانی بیماری کرونا در خرم دره ضروری است
معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، بر لزوم تقویت اطلاع رسانی در شهرستان خرمدره تاکید کرد وگفت: باید رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به خوبی در این شهرستان تقویت و پر رنگ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه مقابله با ستاد کرونا، با بیان اینکه در راستای مقابله با کرونا در شهرستان خرمدره اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: تنها در یک هفته گذشته ۲۸۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان خرمدره انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: در این میان ۱۱ اکیپ بازرسی سه نفره بازرسی از اصناف را به صورت دو نو بته انجام می‌دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، گفت: با بازرسی‌های انجام گرفته ۲۵ واحد صنفی در شهرستان خرمدره به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد و ۳۰ مورد هم تعهد کتبی از اصناف اخذ شده که درصورت عدم رعایت بهداشت پلمب می‌شوند.

نافچی بر لزوم تقویت اطلاع رسانی در شهرستان خرمدره تاکید کرد و یاد آو ر شد: باید رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به خوبی در این شهرستان تقویت و پر رنگ شود.

وی ابراز داشت: وضعیت شهرستان خرمدره در خصوص بیماری کرونا نسبت به گذشته بهتر شده ولی باید این بیماری روز به روز کاهش پیدا کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، گفت: تنها راه قطع زنجیره کرونا تغییر رفتار مردم است و باید مردم بدانند که با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی می‌توانند کرونا را شکست بدهند.

در ادامه این جلسه، فرماندار خرمدره، گفت: درشهرستان خرمدره بالای ۸۰ درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و این شهرستان از زمان شیوع کرونا تاکنون با یک بیمارستان به بیماران خدمات درمانی ارائه داده است.

محمدی تاکید کرد: تاکنون دو هزار و ۶۰۰ نفر در مرکز درمانی شهرستان خرمدره بستری شدند و امروز وضعیت شهرستان خرمدره نسبت به قبل بهتر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز