مراسم به صورت همزمان در سراسر کشور؛

آیین افتتاح، کلنگ زنی و واگذاری زمین به صورت گروهی در استان زنجان در قالب طرح اقدام ملی مسکن

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۸:۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۹۱۵۱
آیین افتتاح، کلنگ زنی و واگذاری زمین به صورت گروهی در استان زنجان در قالب طرح اقدام ملی مسکن
این مراسم به صورت همزمان در سراسر کشور، صبحگاه روز پنج شنبه مورخ 99/8/1 در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان و با حضور مسئولین ارشد استانداری و مسعود بیات منش، مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان زنجان برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در آیین افتتاح، کلنگ زنی و واگذاری زمین به صورت گروهی و در قالب طرح اقدام ملی مسکن که با حضور ویدئو کنفرانسی دکتر روحانی، رئیس جمهور برگزار گردید در ابتدا دکتر محمود زاده، معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی، ضمن تشریح پروژه طرح اقدام ملی مسکن که از سال 97 آغاز گردیده است، از بهره برداری 11560 واحد طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور خبر داد.

همچنین در این مراسم، 40180 واحد مسکونی طرح مسکن مهر در 22 استان افتتاح گردید که با احتساب این افتتاح، تعداد واحدهای افتتاح شده مسکن مهر در کل کشور به رقم 2045000 واحد رسید.

همچنین واگذاری زمین به گروه های واجد شرایط برای احداث 40000 واحد مسکونی در سراسر کشور انجام و انعقاد تفاهم نامه با فرهنگیان، به تعداد 30000 واحد، با نیروهای مسلح به تعداد 37000 واحد و 2000 واحد به صورت مسکن کارگری صورت پذیرفت.

سعید شاهین فر، معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد واحدهای شروع شده در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان را 6600 واحد عنوان نمود که تا کنون نسبت به اتصال به پروژه حدود  5200  متقاضی اقدامات لازم صورت پذیرفته است. وی همچنین یادآور شد که واگذاری زمین به گروه های واجد شرایط برای 728 متقاضی در استان زنجان در دستور کار قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز