استاندار در جلسه شورای مهارت در محل استانداری زنجان:

به زودی بزرگترین کارخانه ذوب کشور در زنجان افتتاح می شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۹۶۸۰
به زودی بزرگترین کارخانه ذوب کشور در زنجان افتتاح می شود
استاندارزنجان، با بیان اینکه بزرگترین کارخانه ذوب کشور در زنجان دی‌ماه سال‌جاری افتتاح می‌شود، گفت: این کار خانه اشتغال خوبی را دراستان ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای مهارت در محل استانداری زنجان، بر لزوم ارتقای آموزش‌های مهارتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: کمیته سند توسعه مهارت استان تشکیل شود.

استاندار زنجان گفت: با تشکیل این کمیته اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود و مسئولین ذی ربط مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی، با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون فنی و حرفه‌ای استان اقدامات خوبی را انجام داده است، گفت:: راه‌اندازی کارگاه‌های ماسک ابتکار معاون وزیر برای حل مشکل کشور در زمان سخت کرونایی بود و این سازمان تاکنون هشت میلیون ماسک تولید کرده است.

حقیقی به آماده‌سازی سند توسعه روستاها و سند آمایش سرزمینی استان زنجان اشاره کرد و افزود: نقشه راه استان در زمینه‌های مختلف ترسیم و پروژه‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین کارخانه ذوب کشور در زنجان دی‌ماه سال‌جاری افتتاح می‌شود، گفت: این کار خانه اشتغال خوبی را دراستان ایجاد می‌کند.

استاندار زنجان، ابراز کرد: حجم سرمایه گذاری این واحد تولیدی بزرگ بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است.

حقیقی تصریح کرد: این استان جوانان تحصیلکرده بسیار خوبی داردو باید در کنار تحصیل به آموزش مهارت هم توجه شود.

 

 

 

نظر شما