مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:

تلاش برای اعتلای فرهنگ ساخت و تولید مسکن ارزان قیمت از مهمترین اهداف انجمن خیرین مسکن ساز

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۹۶۹۴
تلاش برای اعتلای فرهنگ ساخت و تولید مسکن ارزان قیمت از مهمترین اهداف انجمن خیرین مسکن ساز
مهندس خواجه ای هدف اصلی بنیاد مسکن و انجمن خیرین مسکن ساز استان را تامین مسکن محرومین در جامعه دانست و گفت: گسترش فرهنگ سنت حسنه وقف در امر تامین مسکن محرومین از طریق بستر سازی مناسب با رعایت احکام، ضوابط و مقرارت وقف، سیاستگزاری و تعیین خط مشی برای عمران اراضی و فضاهای مناسب با کاربری های مسکونی به منظور حداکثر استفاده از آنها، تلاش برای اعتلای فرهنگ ساخت و تولید مسکن ارزان قیمت از مهمترین اهداف انجمن خیرین مسکن ساز می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جلسه انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان با حضور مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان، مهندس نیازی رییس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان و اعضای انجمن برگزار شد.

در ابتدا مهندس خواجه ای با شاره به اینکه این انجمن در راستای فرمان امام راحل در خصوص احیاء حساب 100 ایجاد شده و هدف آن جذب مشارکت های مردمی در ایجاد سرپناه برای محرومین جامعه می باشد، افزود: استان زنجان از ظرفیت های مناسبی برای جلب مشارکت های مردمی برخوردار است و باید در این زمینه و جذب حداکثری خیرین در حوزه مسکن اقدامات جدی تری صورت گیرد.

 وی با بیان اینکه،  انجمن خیرین مسکن ساز باید در سطح  شهرستان ها نیز فعال تر شود تا شاهد افزایش ساخت واحد های مسکونی برای محرومین باشیم.  اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز با جدیت پیگیر امور انجمن در بخش های مختلف است تا با کیفیت و سرعت بیشتری شاهد اجرای پروژه ها باشیم.

مهندس خواجه ای هدف اصلی بنیاد مسکن و انجمن خیرین مسکن ساز استان را تامین مسکن محرومین در جامعه دانست و گفت:  گسترش فرهنگ سنت حسنه وقف در امر تامین مسکن محرومین از طریق بستر سازی مناسب با رعایت احکام، ضوابط و مقرارت وقف، سیاستگزاری و تعیین خط مشی برای عمران اراضی و فضاهای مناسب با کاربری های مسکونی به منظور حداکثر استفاده از آنها، تلاش برای اعتلای فرهنگ ساخت و تولید مسکن ارزان قیمت از مهمترین اهداف انجمن خیرین مسکن ساز می باشد.

وی تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی در راستای تامین مسکن محرومین و حل مشکلات این قشر در جامعه را  امری ضروری دانست و ادامه داد: اعضای هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز  همواره با تلاش فراوان در راه  خدمت به محرومین حرکت کرده اند، تا اقشار محروم صاحب مسکن شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در خصوص ساخت و  روند پیشرفت پروژه های مسکن برای دهک های مختلف جامعه توضیحاتی ارائه کرد و خواستار  تعامل و همکاری بیشتر دستگاه های ذی ربط با این نهاد انقلابی برای ساخت مسکن محرومین و حمایتی در جامعه شد.

در ادامه مهندس نیازی  با بیان اینکه این انجمن برای اولین بار در شهرستان زنجان و سپس در ابهر و خدابنده تاسیس و شروع به کار کرد، یادآوری کرد: انجمن خیرین  فعالیت خود را در سال ۸۶ با ۶ واحد مسکونی به نام عطر نرگس شروع کرد که در حال حاضر این تعداد به ۷۶۳ واحد افزایش یافته است.

نیازی ادامه داد:۷۶۳ واحد مسکونی انجمن خیرین مسکن باز در زمینی به مساحت ۳۲ هزار مترمربع وبیش از ۱۹۵ هزار مترمربع زیربنا، احداث شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز