مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

در کارگاه های استان ۹۴ درصد کارگران از ماسک استفاده می کنند

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۳:۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۱۲۶۷
در کارگاه های استان ۹۴ درصد کارگران از ماسک استفاده می کنند
محمدرضا یوسفی عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا ، بازرسی‌ همکاران حوزه روابط کار این اداره کل از واحدهای تولیدی استان زنجان بیشتر شده است، به طوری که در 6 ماهه نخست سال جاری سه دوره بازرسی فوق برنامه انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:در کارگاه های استان 94 درصد از کارگران از ماسک استفاده می کنند‌.به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا ، بازرسی‌ همکاران حوزه روابط کار این اداره کل از واحدهای تولیدی استان زنجان بیشتر شده است، به طوری که در 6 ماهه نخست سال جاری سه دوره بازرسی فوق برنامه انجام گرفته است.
وی افزود: در بازرسی‌های سال جاری پروتکل‌های بهداشتی میان کارگران توسط بارسان کاراداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان مورد رصد قرار می‌گیرد و تذکرات لازم به کارگران و کارفرمایان برای رعایت پروتکل‌ها داده می‌‎شود.
یوسفی تصریح کرد: بیش از 94 درصد از کارگران در کارگاه‌های استان زنجان پروتکل‌های بهداشتی ازجمله استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده را رعایت می‌کنند و به صراحت می توان گفت که محیط کار جزو امن‌ترین محیط‌ها در جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: کارگاه‌های کوچک و صنوف جزو 6 درصدی هستند که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آنها مطلوب نبوده که تلاش داریم با متقاعد کردن آنها، میزان رعایت پروتکل‌ها را به 100 درصد برسانیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز