مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

تحقق اهداف چشم انداز ۱۴۰۴ در اولویت برنامه های توزیع برق استان زنجان است

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۲۴۳۲
تحقق اهداف چشم انداز ۱۴۰۴ در اولویت برنامه های توزیع برق استان زنجان است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در مراسم تودیع و معرفی مدیران اجرایی از الویت برنامه های توزیع برق استان زنجان سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  علیرضا علیزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیران توزیع برق شهرستان های سلطانیه و خرمدره، که با حضور فرمانداران این دو شهرستان برگزار شد، بر لزوم تعامل نزدیک صنعت برق با سایر دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداری های آن مناطق تأکید و تصریح کرد: مدیران و مسئولین اجرائی مدیریت های توزیع برق در شهرستان ها، الویت کاری خود را بر تحقق برنامه های استراتژیک چشم انداز شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در افق 1404 قرار دهند و در شرایط کنونی یکی از مهم ترین فعالیت های در حال انجام ، اجرای صحیح و دقیق ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان و مردم فهیم استان است.
به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان،

وی در خصوص چشم انداز صنعت برق افزود: سند چشم انداز در افق سال 1404 با اهدافی 12 گانه برای صنعت برق ترسیم و نهایی شده و از جمله اهداف ۱۲ گانه می توان به تاب آوری شبکه و توانمندی صنعت در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه برق، کسب فناوری‌های نوین و کاربردی، مرکزیت تبادل برق در منطقه و مدیریت عرضه و تقاضای برق اشاره کرد.
در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدت زمان کوتاهی انجام شد، فرمانداران شهرستان های سلطانیه و خرمدره ضمن قدردانی از عملکرد شایسته مدیران قبلی در مدت تصدی مدیریت خود، بر لزوم اجرای پروژه های نیمه تمام و ادامه فعالیت های ارزنده ایشان  تأکید کردند.
در این مراسم با صدور احکام جداگانه  از سوی مهندس علیزاده، مهندس علی حسنی به سمت سرپرست توزیع برق شهرستان سلطانیه و مهندس جواد حسنی به عنوان سرپرست توزیع برق شهرستان خرمدره، سکان اداری این دو امور را بر عهده گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز