مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

۵۹۳ روستای استان زنجان به شبکه گاز متصل است

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۲۴۷۶
۵۹۳ روستای استان زنجان به شبکه گاز متصل است
در ابتدای دولت یازدهم؛ 188 روستای استان زنجان از گاز طبیعی بهره مند بودند که با گازرسانی به 405 روستا در طی سنوات اخیر، تعداد روستاهای بهره مند از گاز استان؛ به 593 روستا افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ موسی احمدلو با اعلام اینکه از 911 روستای استان؛ هم اکنون 593 روستا به شبکه گاز کشور متصل است؛ افزود: در ادامه مسیر خدمت رسانی، 53 روستا در دست گازرسانی و 86 روستا نیز در دست انجام مطالعات مهندسی و طراحی گازرسانی است.

وی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن عملیات گازرسانی در ۵۳ روستای استان و تحت پوشش قرار گرفتن 4 هزار و ۶۸۳ خانوار در این مناطق؛ درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی، به ۹۲ درصد افزایش می یابد.

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه توسعه‌ گازرسانی به نقاط روستایی و شهری یکی از اهداف اصلی شرکت ملی گاز ایران و شرکت های زیرمجموعه بوده است؛ تصریح داشت: در راستای این هدف؛ تاکنون نزدیک به 88 درصد جمعیت روستایی استان زنجان، ازنعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند.

مهندس احمدلو گفت: بعد از سال 1392 تا کنون، همچنین موفق شده ایم به 4 شهر استان گازرسانی کنیم تا میزان بهره مندی خانوارهای شهری از گاز طبیعی از ۹۸ درصد به۱۰۰درصد برسد.

وی افزود: در بازه زمانی 7 سال گذشته، 66 هزار و 42 انشعاب نصب شده که از این تعداد    ۱۳هزار و820 مورد شهری و66 هزار و 42 انشعاب دیگر روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در مدت یاد شده؛ بیش از 46 کیلومتر خط انتقال گاز در استان انجام شده است، خاطر نشان کرد: سه هزار و 70 کیلومتر نیز شبکه و خط تغذیه اجرا شد.

به گفته احمدلو، در حال حاضر؛ یک هزار و 617 واحد صنعتی استان زنجان از سوخت گاز طبیعی استفاده می کنند و با اتمام عملیات گازرسانی به۳۰ واحد صنعتی دیگر، در ماه های آتی این رقم به یک هزار و ۶47 واحد صنعتی افزایش می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز