به پاس همکاری های شایسته برای آزادی زندانیان نیازمند؛

رئیس کل دادگستری استان زنجان از مدیرکل کمیته امداد استان قدردانی کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۳:۴۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۳۸۸۳
رئیس کل دادگستری استان زنجان از مدیرکل کمیته امداد استان قدردانی کرد
به پاس همکاری های شایسته و خدمات ارزندۀ کمیته امداد استان زنجان در آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان زنجان از مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به پاس همکاری های شایسته و خدمات ارزندۀ کمیته امداد استان زنجان در آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان زنجان از مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است؛

خوشا به حال آنانکه به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه ای برگیرد (امام علی(ع))

برادر ارجمند جناب آقای صفری

مدیرکل محترم کمیته امداد استان زنجان و رئیس گروه تحقیقات ستاد دیه

با سلام و احترام

کمک به زندانیان نیازمند روزنه امیدی در برابر دیدگان منتظری است که پس از  انتظار کرامت از ذات اقدس احدیت، امید بازگشتی به سوی خانه و خانواده خود نداشتند.

حضور عاشقانه در چنین عرصه خدمتی که تبلور آن آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد بوده، نشان از عنایات ویژه الهی است که این موهبت شایسته انسانهای وارسته و خدومی چون شماست.

اینک با عنایت به جمله گهربار حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که می فرمایند:" مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل" قدردان این همت خداپسندانه و انساندوستانه بوده، رجاء واثق دارد جدیت و خدمت خالصانه شما در این عرصه، رضایت حضرت حق را فراهم نموده، این خدمات گوهر تابناکی در کارنامه معنویت شما باشد.

سلامت و سعادت روزافزون شما را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) مسئلت می نماییم.

صادقی نیارکی

رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان زنجان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز