در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

استاندار زنجان: برای اختصاص مبالغ سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه اقدامات خوبی صورت گرفته است

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۴۹۹۹
استاندار زنجان: برای اختصاص مبالغ سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه اقدامات خوبی صورت گرفته است
استاندار زنجان گفت: برای برخی برنامه های در دست اجرای استان توانستیم اعتبار نقدی لازم را تامین کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: دستگاه های اجرایی طرح مولدسازی را جدی بگیرند چرا که هم قانون است و هم اینکه بخشی از منابع مالی استان از این طریق تامین می شود.

استاندار زنجان از معاون هماهنگی امور عمرانی خواست تا کمیته های متشکل از شهرداری و راه و شهرسازی تشکیل دهد تا موانع موجود بر سر راه مولدسازی برطرف شود و مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و دارایی استان هم موظف شد تا دو روز آینده نام مدیرانی که در این راه تعلل می کنند را اعلام نماید.

وی به سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان زنجان اشاره کرد و افزود: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی برای پیگیری اعتبارات آن سفر اقدامات خوبی در راستای اختصاص مبالغ پیش بینی شده برای دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین، محورهای مواصلاتی زنجان به بیجار، سلطانیه کبودر آهنگ و زنجان به تاکستان و همچنین توسعه بیمارستان ولیعصر صورت گرفته است.

مقام عالی دولت در استان همچنین از دریافت 16 میلیارد تومان اعتبارات نقدی برای اجرای برخی طرح ها و برنامه ها خبر داد.

به گفته حقیقی این اعتبارات برای تجهیز دبیرخانه کنگره 3535 شهید استان، تکمیل ساختمان حراست و حل اختلاف، اجرای طرح سبزه میدان و برخی طرح های عمرانی برزمین مانده اختصاص یافته است.

استاندار زنجان همچنین از پرداخت پاداش پایان خدمت برخی بازنشستگان سال 98 به مبلغ 8 میلیارد و 200 میلیون تومان در روزهای آینده خبر داد.

بررسی دقیق طرح تفصیلی جامع شهری برای به تصویب رسیدن و تکمیل و نهایی کردن منظومه روستایی از دیگر خواسته های استاندار در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بود.

 

 

نظر شما