پیام خداحافظی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

اکنون شرایطی فراهم شد که این امانت و مسئولیت بزرگ را در شرایط مطلوب و رشد یافته به اصحاب آن بازگردانم

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۷۳۱۶
اکنون شرایطی فراهم شد که این امانت و مسئولیت بزرگ را در شرایط مطلوب و رشد یافته به اصحاب آن بازگردانم
در نظام مدیریتی اسلام، مدیریت امانت و فرصتی است برای خدمت و در جایگاه تعلیم و تربیت حساس و پرمسئولیت تر.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با صدور پیامی از تمامی فرهنگیان و مردم شریف استان زنجان خداحافظی کرد.

متن پیام خداحافظی ابراهیم رفیعی به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

 فرهنگیان عزیز و مردم شریف استان عزیز زنجان سلام علیکم

 امیرالمومنین علی علی(ع) فرمودند: إِنَّ عَمَلَکَ لَیْسَ لَکَ بِطُعْمَةٍ وَ لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمَانَةٌ 

در نظام مدیریتی اسلام، مدیریت امانت و فرصتی است برای خدمت و در جایگاه تعلیم و تربیت حساس و پرمسئولیت تر؛ اکنون پس از  ۲۰ ماه و ۲۵ روز خدمت صادقانه در اداره کل آموزش و پرورش استان شرایطی فراهم شد که این امانت و مسئولیت بزرگ را در شرایط مطلوب و رشد یافته به اصحاب آن بازگردانم. خداوند را شاکرم. 

 برادران و خواهران ارجمند

به یاد داریم که در شرایط خاص پایان سال ۹۷، پس از یک دوره نا آرام و پر تلاطم متعهد شدیم که طرحی نو دراندازیم و به سوی تعالی حرکت کنیم، وقتی به پشت سر می نگریم به همت معلمان، کارکنان ، همراهی والدین و مسئولان، راه پر افتخاری را پیموده ایم که بحمدالله در شاخص‌ های آموزشی، پرورشی، پشتیبانی، رفاهی، ورزشی و سواد آموزی  و در حد وسع و توان اقدامات ارزشمند رخ داد و رشد قابل قبولی انجام شد که کمیت و شرح آن در کتب تهیه شده و مستندات پرتال اداره روابط عمومی منتشر شده و محفوظ است.

برنامه محوری، به کارگیری روش‌ های علمی و اصولی، ایجاد بستر آرام، تقویت روابط انسانی و... اصول ارزشمندی بود که به آن پایبند بودیم و افق های بلندتری را نشانه گرفتیم زیرا این سرزمین لایق بهترین هاست.

در شرایط فعلی که بر سر دوراهی انتخاب بین عزتمندی، آرامش، انجام وظایف در بستر قانون یا پذیرش رویه های مداخله ای غیر اصولی و مغایر با شان دستگاه پیش روی ما است، بی‌ تردید گزینه اول مرجح است که در مجالی گفته خواهد شد( یک سینه حرف دارم و... )

اینک ضمن تقدیر و سپاس از تمامی همکاری‌ ها، همفکری ها و حمایت های معلمان شریف استان و شهروندان گرامی، تشکل ها و فعالان صنفی و اجتماعی و مسئولان گرامی با اعتراف به نا توانی قلم و زبان، کلام نورانی و ارزشمند حضرت امام خمینی رضوان الله علیه را در فرازی از وصیت الهی ایشان را به استمداد می طلبم که فرمود: با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت شما خواهران و برادران مرخص می‌شوم و به دعای خیر شما احتیاج مبرم دارم و از خدای رحمان و رحیم می‌خواهم که عذرم را در کوتاهی خدمت، قصور و تقصیر بپذیرد.

 خدانگهدارتان،  

 

نظر شما