معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

با برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا برخورد می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۷۳۵۶
با برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا برخورد می‌شود
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: با برگزاری هر نوع مراسم عروسی و عزا به صورت تجمعی در روستاهای استان زنجان برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد استانی کرونا در زنجان مراسمات عروسی و عزا نباید با تجمع برگزار شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دورهمی‌های خانوادگی، برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی مهمترین عامل شیوع کرونا است، افزود: بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان با برگزاری چنین مراسم‌هایی به شدت برخورد می‌شود.

این مسئول از رصد دهیاران، هسته‌های همیار سلامت، نیروی انتظامی و مراکز بهداشت روستاهای استان در خصوص برگزاری هر نوع مراسم تجمعی خبرداد و گفت: با برگزار کنندگان مراسم‌های تجمعی برخورد می‌شود.

 معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: در حال حاضر شرایط مناسبی برای برگزاری مراسم‌های تجمعی وجود ندارد و ضروری است همشهریان از برگزاری این نوع مراسم‌ها به شدت پرهیز کنند تا قطع زنجیره کرونا را در استان شاهد باشیم چرا که همکاری مردم تنها راه قطع انتشار این ویروس است.

مرادی با بیان اینکه از سوی ستاد کرونا دستورالعملی به چاپخانه‌های استان ارائه شده است تا از چاپ هر گونه کارت دعوت برای عروسی و عزاخودداری کنند، افزود: باید مراسم‌های عروسی و عزا با حداقل افراد پیش‌بینی شده برگزار شود.

 

نظر شما