مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

خدمات غیر حضوری به صورت ۱۰۰ درصدی انجام خواهد شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۹۳۳۸
خدمات غیر حضوری به صورت ۱۰۰ درصدی انجام خواهد شد
علیزاده با بیان اینکه از سال گذشته قبوض کاغذی در استان حذف شده است، اظهار کرد: قبوض برق به صورت سبزصادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علیرضا علیزاده ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل شرکت توزیع برق زنجان، به طرح برق سبز اشاره کرد وگفت: وزارت نیرو و شرکت توانیر در ارایه خدمات دولتی الکترونیک پیشگام هستند. علیزاده با بیان اینکه از سال گذشته قبوض کاغذی در استان حذف شده است، اظهار کرد: قبوض برق به صورت سبزصادر می‌شود.

۴۰ خدمت شرکت برق:

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، با بیان اینکه از دو ماه گذشته بسترهای لازم برای ارائه خدمات غیر حضوری به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، گفت: ۴۰ خدمت شرکت برق به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد و خدمات حضوری دیگر نداریم.

P1010005

سامانه موبایلی برق من:

علیرضا علیزاده اظهار داشت: مشترکین می‌توانند همه خدمات مورد نیاز خود را از این شرکت بدون مراجعه حضوری از طریق سامانه موبایلی برق من، فارغ از زمان و مکان این خدمات در هر نقطه‌ای دریافت کنند.

 وب سایت www.zedc.ir است، گفت: بر ای مشترکان فاقد گوشی‌های هوشمند:

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، با بیان اینکه دومین روش استفاده از خدمات غیر حضوری از طریق وب سایت www.zedc.ir است، گفت: بر ای مشترکان فاقد گوشی‌های هوشمند و اینترنت ۴۰ خدمت از طریق شماره ۱۵۲۱ ارائه می‌شود.

خدمات سامانه ۱۲۱ همچنان فعال است:

علیزاده با بیان اینکه سامانه موبایلی برق من راحت ترین ابزار برای دریافت همه خدمات از شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان است، ابراز داشت: خدمات سامانه ۱۲۱ همچنان فعال است و خدمات غیرحضوری در کمترین زمان ممکن ارائه می‌شود و جلوی هزینه‌ها و اتلاف وقت و زمان را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این شرکت هشت اپراتور در این سامانه دارد، گفت: در دو شیفت امکان ارائه خدمات غیرحضوری فراهم شده است.

طرح برق امید:

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، به طرح برق امید اشاره کرد و افزود: مشترکین پرمصرف تلاش کنندمصرف خود را کاهش بدهند.

P1010007

 

نظر شما