معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

تشکیل قرارگاه عملیاتی رویکرد همه دستگاه‌ها باشد

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۱۱۴۱
تشکیل قرارگاه عملیاتی رویکرد همه دستگاه‌ها باشد
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: تشکیل قرارگاه عملیاتی باید رویکرد امروز همه دستگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه شورای اداری استان که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه امروز زمان آن فرا رسیده است که افکار عمومی را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اغنا کنیم، گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی در راستای حفظ سلامتی مردم بوده و همه مردم باید نسبت به رعایت این محدودیت‌ها حساس باشند.

وی با اشاره به اینکه اعمال جرایم سخت‌گیرانه برای متخلفان بهداشتی یک امر ضروری بوده و باید یکی از اولویت‌ها در شرایط کنونی باشد، افزود: برای محدودیت‌هایی که قرار است از اول آذرماه امسال اعمال شود، محورهای هشت‌گانه تعیین شده است که بسیج همگانی مردم و دولت برای مقابله با موج سوم شیوع کرونا، تشکیل قرارگاه عملیاتی و ... از جمله این محورها بهشمار می‌رود.

این مسئول با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بدون اغماض طرح نظارت بر قرنطینه مبتلایان به کرونا را اجرا خواهد کرد، ادامه داد: علاوه بر این، نیروی انتظامی و بسیج نیز باید محدودیت‌های شدید بهداشتی را اجرا و ضابطان نیز نسبت به برخورد با اقلیتی که سلامت جامعه را با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی به عمل آورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در ادامه از رسانه‌ها خواست اغناسازی مردم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت کاری خود قرار دهند، تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت‌های امروز، تشکیل قرارگاه عملیاتی زیر نظر مدیر دستگاه مربوطه بوده و در همین راستا یکی از معاونان دستگاه‌های مربوطه باید به عنوان فردی که مصوبات استانی و ملی ستاد کرونا را پیگیری می‌کند، معرفی شود.

مرادی‌نافچی خاطرنشان کرد: مدیران همه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند طی یک هفته آینده نسبت به ارائه گزارش دقیق از روند اجرای مصوبات و یا اجرا نشدن آن اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز