در راستای پیشگیری از ویروس کرونا؛

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار خودروهای متخلف

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۱۱۷۴
جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار خودروهای متخلف
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری از بیماری کروناویروس شهرستان طارم ابراز امیدواری کرد: با تدابیر و همکاری مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعمال شده در روزهای آتی، به روزهای قبل خواهیم برگشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری از بیماری کروناویروس شهرستان طارم، ضمن بررسی وضعیت فعلی این شهرستان از نظر شیوع بیماری کروناویروس، تاکید شد که ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی و غیربومی از شهرهای دیگر ممنوع بوده، و روزانه ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری از بیماری کروناویروس شهرستان طارم ابراز امیدواری کرد: با تدابیر و همکاری مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعمال شده در روزهای آتی، به روزهای قبل خواهیم برگشت.

دکتر مهرداد سلطانی تاکید کرد: با توجه به گروه‌های پرخطر و جدی گرفتن مبتلایان به بیماری کرونا، اصناف و بازرسی‌ها می‌توان به شرایط ایده‌آل امیدوار شد.

وی افزود: با همکاری عوامل اجرایی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که از اول آذرماه قبل اجرایی اخواهد شد، و با تمهیداتی که در ستاد پیشگیری از بیماری کرونا صورت گرفته، به وضعیت مطلوب در روزهای آینده خواهیم رسید .

دکتر ارشد بهرامی رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم نیز با ارائه گزارشی از وضعیت آمار نهایی مبتلایان در شهرستان، و راهکارهای لازم جهت پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا، خواستار تعامل و همکاری سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی در این وضعیت بحرانی شد.

مهندس ستار صفری فرماندار شهرستان طارم هم ضمن گزارش تجربیات موفق در ۹ ماهه گذشته از زمان شیوع این بیماری اظهار داشت: اصلی‌ترین اهدافی که داریم قطع زنجیره انتقال بیماری است، و این امر مستلزم کاهش ترددهای غیرضروری، کاهش تجمعات خصوصا عدم برگزاری مراسم عروسی و ترحیم، افزایش فاصله گذاری اجتماعی و نظارت دستگاه‌های اجرایی می‌باشد .

مهندس جعفر مطهری‌فر رئیس مرکزبهداشت شهرستان طارم نیز با ارائه گزارش کاملی از آمار دقیق تحلیل وضعیت مبتلایان در گروه‌های مختلف در شهرستان به صورت نمودار، درخصوص طرح محوری شهید حاج قاسم سلیمانی نیز توضیحات لازم را ارائه نمود.

در ادامه و باتوجه به وضعیت شهرستان طارم و اعمال محدودیت‌های ۲و ۳ و۴ در سراسر کشور، و شرایط ۳ و۴ در این شهرستان، سایر تصمیمات لازم به شرح ذیل اتخاذ شد:

- حضور دو سوم کارکنان ادارات در صورت تشخیص بالاترین مقام آن دستگاه

- ممنوعیت ماموریت اداری غیرضرور

- تشکیل جلسات غیرضرور ممنوع، و در صورت برگزاری، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حداقل ۲۰نفر باشد

- فعالیت‌های آموزشی، صنعتی، فرهنگی و اقتصادی متناسب با اعلام محدودیت‌های کشوری می‌باشد

- ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی و غیربومی از شهرهای دیگر ممنوع بوده و روزانه ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد

جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری از بیماری کروناویروس شهرستان طارم باحضور حاج‌آقا منصوری امام جمعه شهرستان، بخشداران، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر مسئولین ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز