معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان:

دستگاه‌های اجرایی زنجان موظف به توسعه خدمات الکترونیک هستند

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۱۷۶۷
دستگاه‌های اجرایی زنجان موظف به توسعه خدمات الکترونیک هستند
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان گفت: طی محدودیت‌های کرونایی، خدمات مورد نیاز به هیچ عنوان نباید دچار وقفه شود و دستگاه‌های اجرایی موظفند زیرساخت‌های ارائه خدمات الکترونیکی را توسعه دهند که در کمیته توسعه دولت الکترونیکی برای پیشبرد این مهم اعلام آمادگی کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سمانه شاددل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یادآوری کرد: طبق بخشنامه ارائه خدمت در ادارات شهرهای قرمز کرونا، با یک سوم کارکنان امکانپذیر است که ضوابط این موضوع نیز در شهرهای نارنجی و زرد نیز اعلام شده است.

وی اظهار داشتند: بر این اساس اولویت دورکاری در ادارات نیز طبق تصمیمات ستاد استانی مدیریت پیشگیری از بیماری کرونا، شامل پرسنل بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و پرسنلی که همسران آنها در خط مقدم بیماری کرونا مشغول فعالیت هستند را شامل می شود.
 به گفته این مسؤول، شرایط کاری و انتخاب پرسنل برای دورکاری باید به نحوی باشد که منتج به ایجاد فاصله اجتماعی در ادارات شود و مدیران این موضوع را مدنظر داشته باشند که رفت و آمد پرسنل در این مدت باید به حداقل ممکن برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی و بارندگی‌ها و سرما، دستگاه‌هایی که در این زمینه مسوولیت‌های خاص دارند باید تبیین برنامه‌های دورکاری و محدودیتی ها  برای پرسنل، به نحوی باشد که خدمات ضروری مردم، به هیچ عنوان دچار نقصان و وقفه نشود.

شاددل افزود: بانک ها نیز در مدت اعمال محدودیت ها فعالیت می کنند و مراجعه کنندگان می‌توانند خدمات ضروری بانکی خود را دریافت کنند که در واقع یکسری خدمات، پشتیبانی هستند که باید ارائه شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات ستاد استانی مدیریت و پیشگیری از کرونا، شعب بانکی که داخل بازارها و فضاهای سرپوشیده هستند، به جهت اینکه بازارها و پاساژهای سرپوشیده جزو مشاغل دسته سه قرار می‌گیرند، تعطیل می‌باشند و صرفا کارکنان برای کار اداری داخلی می‌توانند در بانک حضور داشته باشند، اما ارائه خدمات نخواهند داشت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بحث تعطیلی در ادارات مطرح نیست بلکه بحث محدودیت حضور پرسنل است و در این راستا، طبق بخشنامه اعلام شده، از طرف سازمان امور اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی، ۲۰ دسته تقسیم بندی صورت گرفته است که دسته اول بر اساس رنگ شهرها تعیین تکلیف شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز